Usled rastuće epidemije novog korona virusa, menadžment kompanije Hisense Gorenje doneo je odluku da produži period obustave proizvodnje u fabrici Gorenje Valjevo do 13. aprila 2020. godine. Iako je prvobitna odluka bila da se rad valjevske fabrike zaustavi do 6. aprila, ponovno pokretanje proizvodnje odloženo je za još nedelju dana, a sve u cilju maksimalne zaštite zdravlja i bezbednosti zaposlenih.
Iz Gorenja poručuju da se u fabrici od početka izbijanja epidemije primenjuju stroge preventivne mere, poput merenja telesne temperature, nošenja zaštitnih maski i rukavica i svakodnevne dezinfekcije, kao i da će se sa njihovom primenom nastaviti po ponovnom pokretanju proizvodnje u ovoj valjevskoj fabrici.
Rukovodstvo kompanije, sindikat i savet zaposlenih su dogovorili da će radni dani zbog obustave proizvodnje u Valjevu biti nadoknađeni preostalim prošlogodišnjim slobodnim danima ili iz ranije odrađenih sati. Zaposleni koji nemaju preostale dane godišnjeg odmora ili prethodno odrađene sate, biće na prinudnom odmoru i dobijaće 70 odsto ukupne zarade. Prinudni odmor biće aktiviran i za zaposlene koji imaju potrebu za čuvanjem svoje dece mlađe od 12 godina, a čiji je povratak na posao planiran po isteku vanrednog stanja.
Skraćeno radno vreme Gorenje prodajnih objekata i pojačana podrška za korisnike
U skladu sa zabranom kretanja Vlade Republike Srbije, izmenjeno je i radno vreme prodajnih objekata Gorenje Studio koji sada, uz primenu svih mera zaštite, od ponedeljka do petka rade od 08 do 15 časova, subotom do 12 časova. Izuzetak je prodajni objekat kompanije u Valjevu koji će, prateći zaključak štaba za vanredne situacije grada Valjeva, raditi od 08 do 12 časova.
Iz kompanije podsećaju da se svi njihovi proizvodi mogu nabaviti i online poručivanjem kao najbezbedniijm vidom kupovine tokom epidemije. Za proizvode u vrednosti preko 3000 dinara dostava je besplatna a kao način da što veći broj kupaca motiviše da ne izlaze iz kuće i opredele se za online nabavku, brojni kućni aparati sada su dostupni po nižoj ceni.
Dodatno, obezbeđena je i pojačana podrška naših operatera koji su za sve lakše popravke dostupni pozivanjem call centra na broj 0700 100 700 ili 021 215 5200.
Kompanije Gorenje i Hisense nastaviće sa odgovornim ponašanjem prema svojim kolegama, saradnicima i kupcima i radni proces u potpunosti prilagođavati novim preporukama relevantnih institucija.
Kompanija je uverena da će sve kolege ostati odgovorne i da će se pridržavati preventivnih mera i na poslu i kod kuće te da ćemo odgovornim ponašanjem svi zajedno uspešno prebroditi nastalu situaciju.