Glasovi publike i stručni žiri odlučili su o pobednicima među više od šezdeset prijavljenih učesnika. Prvoplasirani Jovan Savić osvaja 1000 evra i priliku da se predstavi na nacionalnoj televiziji.

Kompanija Neoplanta već decenijama svojim proizvodima osvaja naša čula – čulo mirisa, ukusa i vida. Ovoga leta, osvojila nam je i čulo sluha, već dobro poznatom pesmom „Široko“ koju je za njih komponovala grupa „Apsolutno romantično“.

Prepoznatljivi taktovi postali su zaštitni znak Neoplantine trpeze, jer zalogaji natenane najbolje idu uz muziku. U želji da se „Široko“ još šire čuje i da pruži podršku muzičarima u razvoju njihove kreativnosti i karijere, Neoplanta je organizovala muzički konkurs. Više od šezdeset prijavljenih učesnika pokazalo je talenat izvođenjem pesme „Široko“.

Povezana vest:  Finalistkinje Rimmel Elite Model Look-a 2010 u Delta Cityju

“Sa velikim zadovoljstvom zahvaljujemo svima koji su učestvovali, izuzetno nam je drago zbog velikog broja pristiglih prijava, što pojedinaca i sastava koji su pokazali svoju kreativnost i muzikalnost. Neoplanta će nastaviti da ulaže u talente i prave vrednosti. Čestitamo najboljima, a posebno nam je drago što će pobednik Jovan Savić, osim novčane nagrade dobiti i priliku za jedan zajednički TV nastup sa grupom “Apsolutno Romantično”, naglasila je Andrea Stanimirović, član žirija i brend menadžer Neoplante.

Povezana vest:  Raiffeisen banka dobitnik Virtus nagrade za dugoročno partnerstvo sa Jugoslovenskim dramskim pozorištem

Najbolji na konkursu, Jovan Savić, samostalno je izveo numeru, ali nije je samo otpevao, već je i odsvirao nekoliko instrumenata i tako na njemu svojstven način dočarao pesmu.

Drugoplasirani Đorđe Denić je plenio glasom i kreativnim spotom.

Treće mesto je osvojio bend „Liđi i tamburaši“, koji su neraskidivom vezom violine i tambure doneli prepoznatljive zvuke ravnice.

Povezana vest:  Velika uskršnja radionica u Delta Cityju

Tri najbolje rangirana izvođača osvojila su novčane nagrade u vrednosti od 1000, 700 i 500 evra. O nagradama je odlučivano na dva načina: glasovima publike putem You Tube kanala “Širooko”, kao i glasovima tročlanog žirija. Žiri su činili Petar Alvirović, frontmen benda Apsolutno Romantično, koji je namenski komponovao pesmu “Široko”, dok su ostala dva člana bili predstavnici Neoplante, Saša Ćirić, menadžer marketinga i razvoja i Andrea Stanimirović, brend menadžer.