Za sve dobro je potrebno vreme. Pa tako je i za kafu. Šoljica prave domaće kafe traži vreme da je pripremimo i da u njoj uživamo. I baš zato volimo da je pijemo u društvu jer znamo koliko je danas vreme važna valuta i upravo ti trenuci koje posvetimo kuvanju kafe i ispijanju sa dragim ljudima predstavljaju savršen mali „beg” od ubrzane svakodnevnice.

Više je nego jasno da danas svi brzo živimo, da dan merimo često u sekundama, ali i da nam vreme ponekad odlazi na pojedine stvari koje i nisu toliko bitne.

Povezana vest:  ŠEST ŠKOLA ZA DECU SA SMETNJAMA U RAZVOJU DOBIJA BOLJE USLOVE ZA OBRAZOVANJE

„Nemam vremena” je postala uzrečica, postala je slogan sadašnjeg vremena, makar se to odnosilo na stvarne obaveze ili na gledanje u ekrane.

Čak je i zajednička kafa postala gubljenje dragocenog vremena.

A upravo su ti trenuci provedeni u druženju sa porodicom i prijateljima, kada usporimo i zastanemo, kada se „ima vremena za kafu“, ono što nas ispunjava, ono što čini život lepšim i nas srećnijim.

Zato, hajde da se podsetimo šta su bitne stvari u životu. Da definišemo prioritete. Upravo to nam poručuje i nova kampanja Grand kafe.

Danas, možda i više nego ikada pre, treba da uživamo u porodici, prijateljstvu, ljubavi. Ti trenuci uživanja, trenuci kada „imamo vremena“ su oni koji su važni, koji nas ispunjavaju, koji čine život lepršavijim i manje stresnim.

Povezana vest:  Durex savetuje da u novogodišnjoj noći priredite iznenađenje... kada se svetla ugase

„Velika je radost i zadovoljstvo biti deo nove kampanje Grand kafe. Posebno zbog savršenog odabira teme koja okupira svakodnevicu svakog od nas. Kako osvojiti vreme, zaustaviti suludi ritam, naći trenutke predaha i čistog užitka? Trenuci ispijanja kafe jesu naša utočišta zadovoljstva i spokoja, a Grand kafa nas svojom novom kampanjom upravo podseća na to“, kaže naša glumica Nataša Tapušković.

Povezana vest:  Eksplozije na Suncu bi mogle prouzrokovati haos na Zemlji

Sličnog razmišljanja je i Gordan Kičić.

„Bila mi je čast i zadovoljstvo da sarađujem sa brendom Grand kafa. Pogotovo što je cela kampanja osmišljena i napravljena za dobru stvar, a to je da moramo da nađemo vremena za sve ono što nam život čini lepšim, srećnim, ispunjenijim. Upravo to nam poručuje i nova kampanja Grand kafe“, napominje Gordan Kičić.

Zato hajde da danas ne bude samo jedan gutljaj na brzinu. Hajde da imamo vremena i uživamo u kafi sa nekim koga volimo!

Zakuvajte Grand kafu i pogledajte novu reklamnu kampanju OVDE.