U velelepnom zdanju Muzeja grada Beograda u kom je aktuelna postavka Paja Jovanović: Jedan slikar, 12 fotografa – 24 umetnička dela, održan je svečani koktel povodom potpisivanja ugovora između Serbia Fashion Week-a i Color Media Communitation-a o pokretanju nove platforme Digital Fashion Week/Serbia. U prisustvu brojnih srpskih modnih dizajnera, uglednih zvanica iz javnog života i predstavnika medija ugovor su potpisali ispred SFW Svetlana Horvat i Robert Čoban ipred CMC, koji su se potom obratili prisutnima.

„Amerikanci su se prvi dosetili i pronašli novu platformu za prikazivanje kolekcija. Nedelje mode u Parizu, Milanu i Londonu uključile su digitalne delove, ali ovo je prva platforma koja je u potpunosti digitalna. Formirao ga je FNL Network, najveća lifestyle televizija u Americi, uz podršku najvećih američkih nedelja mode. Naša sreća je što već godinama sarađujemo sa svim američkim nedeljama mode i sa FNL Network, pa su nam ponudili da budemo strateški partneri i generalni zastupnici za sve zemlje jugoistočne i deo zemalja centralne Evrope. Na taj način stekli smo 14 licenci, a to nam daje mogućnost da napravimo digitalna izdanja Fashion Week-ova u celom okruženju. Upravo zbog toga smo se Robert Čoban i ja dogovorili o saradnji i ovo bi trebalo da bude prekretnica kada je reč o srpskoj modi. Zbog ograničenog vremena, ove godine zajedno ćemo organizovati Digital Fashion Week samo u Srbiji, a naredne godine i u ostalih 13 zemalja za koje imao licencu”, rekla je predsednica Nacionalne komore za modu Srbije i predsednica Serbia Fashion Week-a Svetlana Horvat i dodala:

Povezana vest:  „Nešto lepo kao čokolada" za decu iz Svratišta

„Nisam baš oduševljena što se moda u velikoj meri seli na digitalne platforme, ali to je naša realnost i moramo je prihvatiti. To će živeti i kada kovid prođe. Biće i revija u onom obliku u kom smo na njih navikli, ali će veliki deo preći na digitalne platforme. Ponosna sam i srećna zbog činjenice da je ovo večeras početak velikih projekata koje će Color Media Communication i Serbia Fashion Week uspešno voditi. Kreatorima želim mnogo sreće i da ovo shvate kao priliku. Ako ostanu samo na revijama koje se organizuju na tradicionalan način, ne znam kako će u budućnosti prodavati svoje kolekcije. Trebalo bi da iskoriste priliku što je Srbija prva zemlja u regionu koja je uvela potpuno digitalni fashion week”.

Predsednik CPG i Color Media Communitation Robert Čoban najpre je izrazio zadovoljstvo činjenicom da se na koktelu, uz poštovanje mera prevencije protiv kovida, okupio veći broj gostiju, a potom je rekao:

Povezana vest:  Pokloni iznenađenja za školarce u adidas radnjama: “Budi školski As, dođi u adidas”

„Nije samo pandemija razlog zbog koga su se Serbia Fashion Week i Color Media Communication dogovorili o saradnji i pokrenuli Digital Fashion Week. Naša iskustva govore da sve online konferencije daju odlične rezultate, a pandemija je samo ubrzala pokretanje ove nove platforme. Bilo bi bolje da smo neke stvari prebacili online još pre nekoliko godina.

Povezana vest:  Pesmom u borbi protiv raka dojke -besplatan koncert Aleksandre Radović

Događaji poput ove sjajne izložbe, koju večeras imate priliku da pogledate, uvek će ostati u ovom obliku, jer se u online formi ne mogu dočarati, ali će mnogo toga preći na digitalne platforme”, rekao je Robert Čoban, a potom je otkrio kakve sadržaje publika može da očekuje od 20. do 27. novembra kada će se održati Digital Fashion Week / Serbia.

Neće to biti samo predstavljanje dizajnera kroz petominutne filmove, već ćemo imati i panel diskusije o svim pitanjima i problemima s kojima se moda danas susreće, imaćemo poznate ličnosti koje će govoriti o svom stilu. Dakle, potrudićemo se da za svaku veče pripremimo zanimljiv i raznovrstan program”.

PHOTO: Goran Zlatković