Galerija Belgrade, najveća šoping, gastronomska i zabavna destinacija u regionu, otvorena je danas u prisustvu predsednika kompanije Eagle Hills Mohameda Alabara, predsednika Srbije Aleksandra Vučića i predsednice Vlade Republike Srbije Ane Brnabić.

Kao deo projekta Belgrade Waterfront, Galerija Belgrade predstavlja do sada neviđenu atrakciju na domaćem tržištu, kako zbog lokacije na samoj obali reke, tako i zbog impozantne veličine i jedinstvenih sadržaja koje nudi.

Otvarajući Galeriju Belgrade, predsednik kompanije Eagle Hills Mohamed Alabar rekao je da je poslovao širom sveta i da mu je posebno drago što je u Srbiji naišao na toliko veliku podršku države i institucija.

„Vidljiva je vaša strast za ekonomskim napretkom i zadovoljstvo mi je što sam i ja deo toga. Važno je da čovek bude sposoban da sanja, da vođen vizijom gleda unapred i da te snove ostvaruje“, naveo je Alabar i zahvalio se svim učesnicima projekta, arhitektama, projektantima, osoblju, građevinskoj industriji, inženjerima i zakupcima.

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić naveo je da je Beograd nekada bio najveći i glavni grad Jugoslavije, a da danas on postaje centar celog regiona, između ostalog i zahvaljujući otvaranju Galerije Belgrade.

Povezana vest:  OTVOREN FESTIVAL CIPELA U UŠĆE SHOPPING CENTRU

“Obilazeći ovaj velelepni objekat danas, video sam nasmejane ljude koji rade u kafićima i buticima i koji osećaju novu energiju, jer mogu da svojim porodicama obezbede bolju budućnost u našoj zemlji. Na samoj izgradnji radilo je 1.100 ljudi, što znači da je isto toliko porodica četiri godine živelo od toga, a kada bude radila punim kapacitetom, u Galeriji će biti zaposleno više od 5.000 ljudi. Galerija Belgrade biće i najveći gastronomski centar u regionu, a posetioci će moći da uživaju u divnim restoranima. Takođe, ovaj tržni centar je i u arhitektonskom smislu jedan od najlepših na našim prostorima, što pokazuje da mi u Srbiji možemo sve – da sanjamo velike snove i da ih ostvarujemo”, istakao je Vučić zahvalivši se predsedniku kompanije Eagle Hills Mohamedu Alabaru na tome što, kako kaže, uvek ima vremena i poštovanja za Srbiju i posao koji ovde vodi.

Novo iskustvo kupovine i zabave

Tržni centar Galerija Belgrade kreiran je uz primenu svih svetskih standarda u ovoj industriji. Sa ukupnom površinom od 300.000 kvadrata, najvećim zelenim krovom u regionu i čak 3.600 parking mesta, Galerija pomera standarde i nudi potpuno novo iskustvo kupovine i zabave, koje će se vremenom dodatno obogaćivati.

Povezana vest:  Dve decenije brige i zajedništva: dm drogerie markt donirao pet miliona dinara NURDOR-u

Svi posetioci će na jednom mestu pronaći najpoznatije svetske i domaće brendove, uživati u desetinama kafića i restorana sa najlepšim pogledom na reku i nezaboravno se zabavljati. Jedinstveno iskustvo posete Galeriji Belgrade obezbeđuju i premijum izdanja svih brendova, čak petina površine posvećene gastronomskoj ponudi, kao i zabavni sadržaji za sve generacije. Pored najvećeg trambolina parka u ovom delu Evrope, u Galeriji Belgrade se nalazi i Cineplexx Galerija Belgrade – multipleks bioskop sa čak devet sala i više od 1.700 sedišta, koji srpskom tržištu predstavlja najbolju svetsku IMAX® tehnologiju za prikazivanje filmova.

Galerija Belgrade je za sada jedino mesto u Srbiji na kojem strani posetioci mogu da dobiju povraćaj PDV-a odmah nakon kupovine, i to na tri mesta u okviru tržnog centra. Ova usluga omogućena je zahvaljujući saradnji sa kompanijom Global Blue, svetskim liderom u Tax Free kupovini.

Jedinstvenom doživljaju kupovine doprinosi još jedna inovacija – reč je o programu lojalnosti „Moj Beograd“, čiji članovi postaju svi koji preuzmu aplikaciju Galerije Belgrade. Skeniranjem računa napravljenim prilikom kupovine u ovom tržnom centru, članovi sakupljaju bodove koje mogu koristiti za naredne kupovine. Prvi koji će imati priliku da kupuju na ovaj način su dobitnici nagradne igre „Šopinguj kao milioner“.

Povezana vest:  Hajde da zajedno proslavimo Međunarodni dan kafe

Dizajn nadahnut ulicama Beograda

Arhitektonsko rešenje inspirisano duhom i ulicama Beograda donosi eksterijer od kamena i stakla i unutrašnje podove i fasade sačinjene od prirodnih materijala, zahvaljujući kojima šetnja kroz Galeriju ne liči ni na jednu drugu posetu tržnom centru. Zeleni krov za relaksaciju i prostrane spoljašnje terase restorana i kafića idealno se uklapaju u desnu obalu Save i kreiraju novo omiljeno mesto okupljanja. Da je Beograd dobio novu građevinu svetskog ranga, pokazuje i činjenica da je dizajn Galerije poveren arhitektonskom studiju CRTKL iz Los Anđelesa, koji je kreirao i Fashion Show, najveći šoping centar u Las Vegasu.

Otvaranjem Galerije Belgrade, Beograd je dobio destinaciju koju kao prava metropola i zaslužuje, a svi stanovnici Srbije, regiona i turisti iz celog sveta mesto koje odgovara na sve njihove potrebe i nezaboravno iskustvo koje će sigurno želeti da ponove.

PHOTO: Antonio Ahel/ATAImages