Novi Beograd postao je juče središte velike globalne kampanje „Nature needs heroes“,  američkog brenda Timberland, koji će tokom narednih 5 godina zasaditi 50 miliona stabala širom sveta i tako doprineti borbi protiv klimatskih promena.

Glumac Miloš Biković, članovi Lexington benda Bojan Vasković i Miloš Vuksanović, influenseri Ena Luna i Milan Vučićević – Nichim Izazvan, predstavnici medija i zaposleni Fashion Company, zajedno sa JKP „Zelenilo Beograd“, učestvovali su u sadnji 60 stabala na Novom Beogradu, u skladu sa svim propisanim merama zaštite.

Povezana vest:  Belgrade Beer Fest suveniri za Bg bebi klub

„Drago mi je što sam deo ove akcije jer ne samo što činimo grad zelenijim i zdravijim, već podižemo svest o izazovima sa kojima se suočavamo kada je u pitanju životna sredina. Kada bi svako od nas načinio ovako mali korak za zdravije okruženje, živeli bismo u jednom drugačijem i lepšem svetu. Ujedno, posejati drvo znači razmišljati o budućnosti. Sejete ga za nekoga ko još nije rođen i ko će doći posle vas”, izjavio je Miloš Biković.

Povezana vest:  Hidratacija za bolji život osetljive kože uz liniju La Roche-Posay Hydreane

Timberland je do sada reciklirao više od 310 miliona plastičnih flaša i posadio preko 10 miliona sadnica zajedno sa zaposlenima, kupcima i dobavljačima. Kompanija je i deo projekta „The Great Green Wall” čiji je cilj sadnja zida vegetacije dugačkog 8000 kilometara, koji će se prostirati od istočne do zapadne strane afričkog kontinenta.

Vodeći globalni outdoor lifestyle brend ujedno je i jedan od lidera održivog poslovanja. U proizvodnji koristi reciklirane, organske i obnovljive materijale, uključujući recikliranu kožu, ReBOTL tkaninu izrađenu od recikliranih flaša, 100% PET pertle i đonove od prirodne gume. Timberland će nastojati da do 2030. godine svojim poslovanjem ostvari pozitivni uticaj na životnu sredinu – tako što će prirodi vraćati više nego što od nje uzima.

Povezana vest:  Žan Vajklif duguje 5,2 miliona dolara