Louis Vuitton predstavio LVxNBA kolekciju odeće i obuće preko virtuelne prodaje snimljene Medison Skver Gardenu.

Od 20. novembra, Louis Vuitton predstavlja LVxNBA, prvu mušku „capsule“ kolekciju nastalu kroz saradnju sa Nacionalnom košarkaškom asocijacijom (NBA) kreacijama Virgila Abloha, umetničkog direktora   za  mušku modu u Louis Vuittonu. Kao deo stalne veze ove modne kuće sa NBA, Louis Vuitton se udružio sa Medison Skver Gardenom (MSG) sa ciljem predstavljanja  jedinstvenog iskustva virtuelne prodaje koje je snimljeno u ovoj ikoničnoj dvorani. Razvijen isključivo za online pristup, LVxNBA digitalni debi u MSG-u otvoren je za javnost putem linka na početnoj stranici kompanije Louis Vuitton, lvnba.louisvuitton.com.

Iskustvo virtuelne prodaje u Medison Skver Gardenu

Louis Vuitton i MSG kreirali su jedinstvenu kombinaciju sporta, stila i tehnologije koristeći snimke iz drona stvarne odeće, obuće i aksesoara izloženih u istorijskoj areni. U znak obeležavanja ove prilike, MSG se pojavljuje u do sada nikada viđenom izdanju: amblem Louis Vuittona zauzima središnji teren i svetli u sjajnom spektru uz čuveni NBA logotip siluete. Gosti otkrivaju kolekciju u ovom senzacionalnom okruženju, krećući se kroz prezentacije kolekcije pomoću svojih računara ili ličnih uređaja. Iskustvo virtuelne prodaje takođe olakšava detaljno gledanje pojedinačnih komada. Za kupovinu, gosti treba da se uključe na link za online kupovinu.

Povezana vest:  Muškarci na štiklama i ove godine podržali borbu protiv raka dojke

LVxNBA Capsule kolekcija

Preplićući francusko zanatsko umeće sa američkim sportom, Virgil Abloh stvorio je LVxNBA, ograničenu liniju odeće i dodatne opreme koja ujedinjuje ambleme dve institucije. Kolekcija prilagođava kodove umetničkog direktora za mušku modu ikonografijom košarkaškog univerzuma i poštovanjem vrednosti relatibilnosti i inkluzije ključnim za njegovu viziju u kompaniji Louis Vuitton. Predstavljena su tri definitivna izraza stila za svakog NBA igrača: putovanja, dolasci na utakmice i konferencije za medije. Putovanje je otelotvoreno kroz sivu trenirku od kašmira ukrašenu grafikom osmišljenom linijama košarkaške lopte. Dolasci na utakmice manifestuju se u raznim komadima, uključujući plavu kožnu jaknu sa kapuljačom i Keepall sa mrežnim bočnim detaljima koji dočaraju košarkaški obruč, dok je odeća za konferenciju za štampu artikulisana kroz odelo i košulju.

Kroz kolekciju, vizuelni identitet NBA asimilira se u postojeće motive Louis Vuittona. Na primer, NBA logotip sa upečatljivim efektom je iskorišćen kao osnovni dezen za izradu različitih odevnih komada. Takođe se pojavljuje na jakni sa LV inicijalima na poleđini. Višenamenske torbe imaju crvenu, plavu i belu boju NBA logotipa. Kolekcija uvodi rance sa više džepova u klasičnom Monogramu sa belim kontrastnim trakama kao nagoveštaj grafike povezane sa igrom. Pored torbi Christopher i Nil messenger, kojima se moda tumači kroz NBA objektiv, Keepall odlikuje umreženi bočni detalj koji dočarava košarkaški obruč. Obuća spaja oznake Louis Vuittona i NBA kako na klasičnim cipelama, tako i na  modernim sportskim čizmama; svaki model je prepoznatljiv po novom amblemu LVxNBA utisnutom u podnožju. Modni nakit koristi NBA logotip kao priveske u stalnoj interakciji između sporta i vrhunske zanatske izrade

Povezana vest:  Kupovinom u Maxi supermarketima osvojite putovanje

Louis Vuitton je takođe predstavio LVxNBA kovčežić, impresivan ormarić sa dvoja vrata za dragocenu odeću, aksesoar i obuću. Klasična spoljnašnost sa monogramom je u kontrastu sa  belim trakama i zlatnim okovima koji se koriste za zaptivanje i zaštitu uglova ove škrinje. Tamnoplavi, crveni i beli enterijer upućuje na zvanične boje NBA.

Louis Vuitton Trophy Travel Case

Počevši od 2020. godine, partnerstvo kuće Vuitton sa NBA uključuje naručenu kreaciju Louis Vuitton Trophi Travel Case za svetski poznati Larri O’Brien Trofej. Prvi put predstavljen NBA šampionima 2020. godine, ekipi Los Angeles Lakersa, trofej je ručno izrađen u istorijskoj radionici Asnières kompanije Louis Vuitton nadomak Pariza u Francuskoj. Od osnivanja Louis Vuittona 1854. godine, personalizacija proizvoda je sastavni deo DNK ove kuće uz tradicionalnu stručnost. Trophi Travel Case prikazuje taj neuporedivi nivo prilagođavanja, sa ikoničnim znakom „V“, koji simbolizuje moto „Pobeda putuje u Louis Vuittonu“, u beloj boji sa plavim i crvenim detaljima.

Povezana vest:  Bijonse kreirala svoj prvi parfem

O Louis Vuittonu

Od 1854. godine Louis Vuitton je svetu doneo jedinstveni dizajn, kombinujući inovacije sa stilom, uvek sa ciljem najfinijeg  kvaliteta. Danas, ova slavna modna kuća ostaje verna duhu svog osnivača, Louis Vuittona, koji je izumeo istinsku „Umetnost putovanja“ kroz kofere, torbe i dodatke koji su bili kreativni koliko i elegantni i praktični. Od tada je odvažnost oblikovala priču o Louis Vuittonu. Verni svom nasleđu, Louis Vuitton je otvorio svoja vrata

za arhitekte, umetnike i dizajnere tokom godina, sve vreme razvijajući discipline poput konfekcije, cipela, dodataka, satova, nakita i mirisa. Ovi pažljivo stvoreni proizvodi svedoče o posvećenosti kompanije Louis Vuitton dobrom zanatskom umeću.