UŠĆE Shopping Centar – prvi šoping centar u regionu koji je lansirao svoj brend
Život je potraga, a isto tako je i sa stvarima. Težimo da pronađemo i povežemo se sa onim stvarima koje govore o nama, koje su u skladu sa našim vrednostima i koje grade naš karakter. Čak i kada kupujemo, najčešće biramo one stvari koje nas najviše podsete na nas. Naša odeća mnogo govori o nama i zbog toga je kupovina ujedno i potraga za samim sobom.
I upravo zato „TVOJE UŠĆE SHOP“ je više od prodavnice. To je konekcija koja traje 11 godina. UŠĆE te razume i razmišlja slično kao ti. Zapravo to je mesto koje stvara zajedno sa tobom. A to je i razlog zašto je UŠĆE Shopping Centar otvorio svoju brend prodavnicu – da pokaže koliko smo ujedinjeni i govorimo isti jezik.
„NAJBOLJI IKAD“ proizvodi čekaju te u novootvorenoj UŠĆE prodavnici na centralnom trgu centra i biće ti dostupni u svakom trenutku. Posebna draž celog projekta leži u činjenici da je same proizvode dizajnirao Slavimir Stojanović – FUTRO, grafički dizajner, koji je bio i idejni tvorac UŠĆE loga. Njegova zanimljiva biografija, kreativni duh i emotivna konekcija sa brendom izrodili su duhovita rešenja za UŠĆE prodavnicu, sa krajnjim ciljem da ljude angažuju da više prate svoj „vajb“ i budu u skladu sa svojim vrednostima.
Zato, LAGANO produži svoj korak ka UŠĆE Shopping Centeru, jer SAD.ODMAH. te čekamo na poznatom mestu!
Povezana vest:  Zdrava ishrana treba da podrazumeva i mentalno i socijalno zdravlje