Privredna Komora Srbije je u okviru projekta “Stvarano u Srbiji” danas dodelila još 21 žig brendu Ukusi moga kraja, koji je postao prvi srpski brend sa više od 100 “Čuvarkuća” koje garantuju vrhunski kvalitet i domaće poreklo proizvoda.

„Naš brend Ukusi moga kraja premašio je magičnu brojku od 100 žigova, jer smo kompanija koja je izuzetno orijentisana prema domaćoj proizvodnji, i pre svega podršci razvoja malih lokalnih proizvođača. U prilog tome možda najbolje govori to da su IDEA prodavnice, Roda marketi i Mercator hipermarketi prvi trgovinski lanci koji su u svim svojim objektima označili proizvode koji su „Čuvarkuće“ srpske privrede, ali i to da naša kompanija Mercator-S čak 97% vrednosti prometa stvara u saradnji sa domaćim proizvođačima i dobavljačima. Zbog svega toga stvarno verujemo da proizvodi koji su stvoreni u Srbiji treba da budu vidljiviji kupcima i mi činimo sve što možemo da tako i bude“, rekao je Miloš Nikolić, direktor sektora za razvoj trgovačke marke u kompaniji Mercator-S.

Povezana vest:  Paris Hilton mora da plati 35 miliona dolara jer je nosila "tuđu kosu"

Kroz brend Ukusi moga kraja mali proizvođači dobijaju savetodavnu i stručnu podršku, ali i siguran otkup i plasman svojih proizvoda u Merkator S prodajnim objektima u Srbiji i Sloveniji. U okviru brenda postoji više od 200 autentičnih srpskih proizvoda, napravljenih od 100 odsto domaće sirovine, po tradicionalnoj recepturi, bez konzervansa, aditiva ili veštačkih boja, a sada čak 113 njih ima obeležje „Čuvarkuća“.

Povezana vest:  Predavanje dr Lee Imširagić o energetskoj psihologiji 24.septembra

„Ono što je za nas bitno, kada je reč o prehrambenoj industriji, jeste da najmanje 80 odsto vrednosti mora da bude stvoreno u Srbiji. Pored domaće sirovine i rada, važno je da proizvodi zadovolje visoke standarde kvaliteta, da su ekološki prihvatljivi, da se vidi da proces proizvodnje jeste takav da štiti životnu sredinu i lokalnu zajednicu, i da na taj način praktično doprinosi podizanju celokupne privrede Srbije“, rekao je Mihailo Vesović, predsednik Saveta za Čuvarkuću i direktor Sektora za usluge, međunarodnu saradnju i strateške analize u Privrednoj komori Srbije.

Povezana vest:  Lilly Drogerie zajedno sa potrošačima recikliraju novogodišnje kataloge

U proteklih šest meseci više od 50 kompanija je apliciralo i dobilo pravo korišćenja žiga “Čuvarkuća” za više od 500 proizvoda.