Galerija Belgrade dobitnik je nagrade EuropaProperty CEE Retail&Marketplace Award za 2021. godinu u kategoriji za najbolji veliki tržni centar u Centralnoj i Istočnoj Evropi.

Nagrada se dodeljuje već 13 godina za redom i predstavlja prestižno priznanje za sve komercijalne brendove. Ove godine, u konkurenciji je bilo više od 500 investitora i profesionalaca iz oblasti maloprodaje, koji su se nadmetali u čak 28 kategorija.

Povezana vest:  Wizz Air obeležava Međunarodni dan žena potvrdom svoje posvećenosti zapošljavanju više žena pilota i žena na rukovodećim pozicijama

Stručni žiri, sačinjen od 50 eksperata, ocenjivao je projekte na osnovu kvaliteta, usluga, inovacija i originalnosti. Galeriju Belgrade prepoznali su kao projekat koji je pomerio granice i doneo novitete koji do sada nisu viđeni u ovom delu Evrope. Jedna od najatraktivnijih inovacija je mobilna aplikacija Galerija Belgrade, koja korisnicima donosi brojne pogodnosti. Skeniranjem računa, korisnici sakupljaju bodove po principu „jedan dinar – jedan bod“, a sakupljeni bodovi mogu da se zamene za vaučer prilikom neke od narednih kupovina. Više bodova znači i veće uštede, ali i napredovanje kroz nivoe – bronzani, srebrni i zlatni – čime se ostvaruju nove, sve impresivnije pogodnosti, od poziva na specijalna dešavanja do personalizovanih poklona.

Povezana vest:  Zaposleni kompanije EY obnovili deo Doma za decu i omladinu Drinka Pavlović