Sirova i intimna, nova kampanja italijanskog modnog brenda DIESEL „When Together” prikazuje osam parova iz stvarnog života koji se ponovo povezuju posle emotivne i fizičke razdvojenosti. Kroz Dieselov smeli objektiv zabeleženi su strastveni poljupci parova između kojih su stajali zidovi, ulice ili granice tokom kolektivne izolacije.

„When together” je prva kampanja koju potpisuje novi kreativni direktor Glenn Martens, dok je za vizuelni aspekt odgovorna režiserka Cheryl Dunn.

Povezana vest:  OD PLANTAŽE DO VAŠE ŠOLJICE – NJENO VISOČANSTVO KAFA

DIESEL je za mene oduvek bio radikalan igrač sa dozom iskrenosti i smislom za zabavu. Njegov jedinstveni glas učinio ga je pravom kulturnom ikonom. Želim da slavimo osnivačke vrednosti Diesel-a i stvaramo spone kroz poruke nade, optimizma i inkluzivnosti. Istinski radimo na boljoj budućnosti”, rekao je Martens.

Kampanja je snimljena u Njujorku, postavljajući osam partnera u poznato okruženje i usmeravajući kameru na njihove interakcije i razmišljanja o odsustvu, želji i fizičkoj povezanosti. Dodatni kratki filmovi će naglasiti „prva ponovna” iskustva – prvi dodir, prvi razgovor i prvi trenutak bliskosti nakon onoga što su prošli.

DIESEL od svog osnovanja daje glas ljudima različitih polova, porekla i iskustava, pomerajući granice svakom novom kampanjom. Tokom protekle četiri decenije italijanski brend je postao poznat po reklamama koje preispituju status quo, ruše tabue i zauzimaju čvrst stav protiv socijalnih nepravdi ili apsurda savremenog društva.