Popularni Smarties® prvi je konditorski brend kompanije Nestlé koji je uveo reciklabilnu papirnu ambalažu za svoje proizvode širom sveta.

Brend poznatih bombona u raznim bojama – Nestlé Smarties® uveo je papirnu ambalažu za svoje proizvode čijom će reciklažom godišnje uštedeti oko 250 miliona plastičnih pakovanja na svetu. Transformaciju Smarties® ambalaže, kompanija Nestlé započela je prošle godine uvođenjem reciklabilnog pakovanja za 10% svog asortimana, a ove godine otišla je korak dalje prelaskom na ovu vrstu papirne ambalaže od materijala kao što su presvučeni papir, papirne deklaracije i karton, za sve proizvode.

Povezana vest:  Deseto izdanje noćne magije

„Prelazak brenda Smarties® na reciklabilno pakovanje je jedna od naših ključnih inicijativa na polju održive ambalaže u konditorskoj kategoriji. Na ovaj način idemo korak dalje u ostvarivanju naše ambicije, a to je da do 2025. godine za sve proizvode koristimo višekratnu ili papirnu ambalažu koja se reciklira i smanjimo upotrebu nereciklirane plastike za jednu trećinu”, izjavio je Aleksander fon Maijo, globalni direktor za konditorske proizvode kompanije Nestlé.

Smarties® mini bombone punjene mlečnom čokoladom, bez konzervansa i veštačkih boja, u ambalaži koja je napravljena od 100% recikliranog materijala dostupne su u pakovanjima od 158g, kao i u tubama u obliku heksagona od 38g i 130g. U cilju podizanja svesti potrošača, sve informacije o pravilnom odlaganju Smarties® papirne ambalaže nalaze se na deklaraciji.

Povezana vest:  Grand kafa nagradna igra – i miris i ukus i novi stan!

Uvođenjem revolucionarnih novih materijala kroz testiranja koje su sproveli Nestlé stručnjaci za ambalažu u Centru za istraživanje i razvoj konditorskih proizvoda u Jorku, Velika Britanija, i Institutu za proučavanje ambalaže u Švajcarskoj, razvijena je bezbedna proizvodnja papirne ambalaže koja se reciklira. Ulaganjem značajnih sredstava u modernizaciju svojih fabrika širom sveta, uključujući i jednu od najvećih za proizvodnju konditorskog asortimana u Hamburgu, kompanija Nestlé prilagodila je postojeće proizvodne linije kako bi obezbedila pažljivo rukovanje koje papir zahteva, kao i reciklabilnost svih novih formata.

Povezana vest:  Prva univerzalna krema za muškarce

Transformacija Smarties® ambalaže je samo jedna od „SMART inicijativa” ovog brenda u cilju podrške održivosti i unapređenja celokupnog korisničkog iskustva.

Pridružite se Smarties® misiji i nakon uživanja u ukusnim Smarties®  bombonicama, odložite omot u kantu za reciklažu papira i učinimo ovaj svet živopisnijim mestom za našu decu. Budimo heroji reciklaže!