NIŠTA nije nemoguće (Imposible Is Nothing). U svemu je potrebno tražiti mogućnosti i načine kako da se prevaziđu izazovi. Na svet treba gledati sa optimizmom i biti deo rešenja, a ne problema, a sve to nam pokazuju  Beyonce, Paul Pogba, Mo Salah i drugi. Sve to su poruke sportskog giganta adidasa, koji je objavio serijal od 20 video materijala nekih od najvećih zvezda iz sporta i šoubiza, kao što su Beyonce, Paul Pogba, Tiffany Abreu, Mo Salah, Siya Kolisi, Neka Ogvumike i drugi.

Svaki od filmova je lična priča heroja današnjice, obogaćena arhivskim materijalima, koje objedinjuje moto da je samo nebo granica i da ne postoji nemoguće dokle god smo spremni da maštamo i da se borimo. Svaki njihov životni primer pokazuje da ovo nisu samo reči, već da im je takav pristup upravo pomogao da dođu do vrha.

Povezana vest:  „Naučno-fantastični osećaji budućnosti” obasjaće milansku Nedelju dizajna

Kratki dokumentarci upotpunjeni su pričama njihovih prijatelja i kolega sportista, a sve u cilju da se pokaže da se za snove vredi boriti, i da buntovni optimizam, koji je utkan u DNK adidasa kao sportskog brenda, ima moć da promeni život.

Kroz otkrivanje privatnih trenutaka svojih ambasadora, adidas pokazuje kako su optimizam i spremnost na akciju ključni u oblikovanju života. Zamislili su idealnu budućnost, a na putu ka cilju da je ostvare iskoristili su sve mogućnosti koje im se pružaju. Upravo iz tog razloga, svetske zvezde su napravile video i fotografije sa željom da insprišu druge, da ih osnaže da nastave da tragaju za sopstvenim dostignućima.

„Tokom putovanja na kome sam otkrivala šta sve moj glas može, nisam videla granice već mogućnosti da budem više od pevačice, više od muzičke ikone. Videla sam da mogu da budem inspiracija svim ljudima. Moje, tvoje, vaše mogućnosti nemaju granice“, govori Beyonce u svom videu gde brojni kadrovi pokazuju do sada neviđene detalje iz života slavne pop zvezde.

Kroz optimizam, adidas je video mogućnost da kreira bolju budućnost za sport i za svoje strateške ciljeve postavio održivost, kredibilitet i inkluzivnost.

Kao mogućnosti za izgradnju održivije budućnosti, brend je zacrtao obavezu da do 2024. koristi samo reciklirani poliester u svim proizvodima. Za inkluziju svih ljudi u sportu adidas je video priliku u tome što je proširio ugovor sa UEFA i on sada obuhvata Euro za žene i Ligu šampiona.

Čuveni fudbaler iz Egipta, Mo Salah, u skladu sa tim poručuje: „Čak i dok sam menjao dresove sa igračima kojima sam se divio, ostao sam posvećen svojim uverenjima. Ostao sam veran sebi. Video sam mogućnost da jednog dana postanem više od fudbalera. Video sam da mogu da omogućim drugima da prepoznaju priliku da se kroz sport ujedine i zajedno kreiraju bolju budućnost“.

Ovoj misiji pridružile su se i domaće zvezde, pa se tako glumac Bojan Perić osvrnuo na zagađenje koje predstavlja veliki problem današnjice i kratko rekao: „Neki vide zagađenje. Ja vidim rešenje“.

Sara Jo, Boki Perić, Beyonce, Paul Pogba i Mo Salahom poručuju: Imposible Is Nothing

Sara Jo poručila je da su svi jednaki i da svi treba da dobiju istu šansu: „Neki vide buduće lidere. Ja vidim šansu koju svi imamo da već danas uradimo nešto“.

Kapiten Crvene zvezde, Branko Lazić, svoju mogućnost da vodi tim iskoristio je na najbolji mogući način i na terenu daje primer svima šta znači pravi sportski duh.