Proleće je vreme za nove početke i novi stajling, bilo da ažurirate svoj ormar ili menjate svoju rutinu lepote. Kako se spremamo za dobrodošlicu dužim danima i toplijem vremenu, gledamo da osvojimo sve glavne trendove koji su spremni da izazovu ’’ wow’’efekat. 

BFW CHOICE Pop Up Store predstavlja izložbeno prodajnu postavku u Ada Mall-u sa atraktivnim modelima preko 17 domaćih dizajnera učesnika prestižne manifestacije Belgrade Fashion Week u organizacija modnog studija CLICK. To je jedinstvena ponuda na našem tržištu, gde se modeli domaćih dizajnera predstavljaju u nekom od shopping centara. Ponudu u radnji čine autentični, unikatni modeli autorske mode, a uz ženske i muške modele tu je i zanimljiv izbor aksesoara.

Povezana vest:  NOVO: NIVEA ulja za čišćenje lica

Modu tretiramo kao umetnost, ali i kao biznis koji utiče na zajednicu. Podizanje svesti o problemima održivog poslovanja jedan je od glavnih fokusa ne samo modne industrije, već i brojnih građanskih inicijativa i aktivista. Kroz reviju i diskusiju videćemo koji su to aktuelni trendovi, kako razmišljaju neki novi, talentovani, mladi umetnici, postavićemo mnoga društveno odgovorna pitanja, razgovaraćemo o društvenim i ekološkim aspektima modne industrije i razmišljati o rešenjima i konkretnim predlozima za inovacije u modnom poslovanju.

Među domaćim dizajnerima koji će predstaviti svoj rad za proleće 2021. naći će se Aleksandra Lalić, Dejana Momčilović, Predrag Đuknić, Ana Trošić Trajković, Jasmina Vujović – Get Up, Ljiljana Joksović – Lily Tailor, Boško Jakovljević , Milena Radović, Marija Handmade, Maja Radosavljević i drugi.

Povezana vest:  Sanda Savić dobitnica ovogodišnje nagrade „Kapetan Miša Anastasijević“

U subotu 15. maja od 17 do 19 časova održaćemo zanimljiv koktel i prolećne ukuse Mionetto proseca, a očekuje vas i DJ set kao i Fashion Talk panel u kojem će učestvovati:

  • Ivan Radojčić, NOIZZ Fashion editor
  • Brana Antović, blogerka i urednica BDW portala
  • Boško Jakovljević
  • Nenad Radujević, direktor modnog studija CLICK

Tokom večeri biće predstavljen i popularni italijanski kozmetički brend KIKO MILANO koji je u prizemlju ADA MALL-a otvorio svoju prodavnicu. Istraživanje Instagram naloga koji mogu uticati na našu perspektivu stila bio je jedan je od težih zadataka koji smo zadali sebi. Pokazalo se da influenseri i blogeri svakodnevno nadahnjuju naše odabire i kupovinu, jer nam je pravo uživanje beskrajno listati naloge na Instagramu radi inspiracije i doći do onoga što stvarno tražimo – bilo da se radi o stilskim idejama ili komadima za kupovinu. Baš zbog toga smo detaljno pretražili Internet da bismo zaokružili listu naših omiljenih srpskih modnih influensera, koji se ističu iz internet zajednice zahvaljujući besprekornom stilskom osećaju, kreativnosti i individualnosti.

Povezana vest:  Proglašenje pobednika akcije „Igrom do škole“

U susret predstojećoj sezoni, objavićemo set fotografija koje opisuju ovaj prestižan koncept store. Kampanju potpisuje eminentni fotograf Nemanja Vojnović koji će biti zadužen i za koncept vizuala, dok će stajling radilti poznati influenseri.