Kompanija Neoplanta nedavno je raspisala konkurs zbog izrade novog kreativnog rešenja – logotipa sa ciljem da učvrste vezu sa Novim Sadom, gradom čiji latinski naziv nose. Stručni žiri odlučio je o najboljem rešenju, među više od 250 prijavljenih učesnika.
Iako dolazi sa juga Srbije, Dušan Kitanović je pokazao da dobro razume i poznaje Novi Sad, vojvođanski način života, vrednosti za koje se zalaže Neoplanta i da sve poveže u novom vizuelnom identitetu. To su znanja i veštine u proizvodnji mesa i mesnih prerađevina koje su njihovi preci sa raznih prostora doneli u Vojvodinu, razvoj i primena novih tehnologija kako bi dobili najkvalitetnije proizvode za bogatu trpezu domaćina.
“Sa velikim zadovoljstvom zahvaljujemo svima koji su učestvovali, izuzetno nam je drago zbog velikog broja pristiglih prijava, i moram naglasiti da je pred žirijem zaista bio težak zadatak. Originalnost pristiglih radova dokaz je da je Srbija zemlja krativnih mladih ljudi, što nam je posebno drago. Od srca čestitamo Dušanu Kitanoviću na pobedi, Neoplanta će sa ponosom nositi vizuelno rešenje koje je on kreirao“, naglasila je Andrea Stanimirović, brend menadžer Neoplante.
Dušan je u novom logotipu povezao dva najznačajnija simbola Novog Sada – Petrovaradinsku tvrđavu i Žeželjev most. Dočarao je na maestralan način “natenane” način života i uživanje u kvalitetnoj i bogatoj trpezi.
“Hvala svima koji su podržali moj rad i žiriju na izboru mog rešenja. Iako sam iz Leskovca, često dolazim u Novi Sad i uživam u “vojvođanskom” načinu života, jer je lagan, bez žurbe, spokojan, a takav ritam nemate u drugim gradovima. Novim vizuelnim rešenjem želeo sam da simbolično prikažem spoj tradicije i istorije sa simbolom novog vremena, i nadam se da sam u tome uspeo”, rekao je Dušan Kitanović, pobednik konkursa.
Nagrada od 3.000 evra, koju je osvojio ovim sjajnim rešenjem, biće mu naknadno uručena. Ime pobednika je objavljeno na sajtu kompanije Neoplanta http://www.neoplanta.rs/news