U martu ove godine, brend NIKE pokrenuo je društveno odgovornu kampanju „Move To Zero“ koja je za cilj imala prikupljanje 20.000 pari starih patika, od čijih će đonova biti napravljena nova podloga za dečije igralište i sportski teren. Više od dvadeset hiljada dobrovoljaca doniralo je svoje patike i ispunilo cilj koji je pred njihov postavio brend NIKE, a svojim starim patikama dali su novu, plemenitu svrhu.

Povezana vest:  Lansirana nova domaća društvena mreža VIPer

Da je solidarnost i međusobna pomoć ključna za prosperitet svakog društva dokazali su stanovnici Beograda koji su zajedničkim snagama omogućili renovaciju starog igrališta za decu, terena za košarku, ali i teretane na otvorenom. Sakupljanjem dovoljnog broja patika, brend NIKE prelazi u drugu fazu projekta tokom koje će biti osmišljen dizajn, a zatim i započeta renovacija jednog devastiranog terena u Beogradu.  Novo mesto za sport i igru stanovnici glavnog grada dobiće u septembru ove godine. Na ovaj način brend NIKE nastavlja da sprovodi svoju misiju da zaštiti budućnost sporta i omogući pristup sportu svima a posebno najmlađima.

Povezana vest:  Dan zaljubljenih u Ušću!

Kampanjom „Move To Zero“ brend Nike ukazuje na važnost smanjenja ugljeničnog otiska, ali i količine otpada koji nastaje kroz proizvodni proces. Upravo iz tog razloga, brend je krajem prošle godine predstavio najnoviju kolekciju, a modeli patika modernog dizajna napravljeni su od 50 do 70 odsto recikliranog materijala.

Više informacija o samoj kampanji možete pogledati ovde.

Povezana vest:  Napokon vidljivi