Drugu godinu zaredom, svedoci smo revolucije internet trgovine. Dok su kupci usled pandemije menjali svakodnevicu, navike i želje, kompanije su prolazile kroz digitalnu transformaciju biznisa, menjale strategije, dajući primat onlajn kanalima i alatima. Internet je „preko noći“ postao dominantan kanal komunikacije i informisanja, kako na svetskom, tako i na domaćem tržištu. Broj onlajn kupovina u Srbiji je sa 7 miliona u 2019, porastao na 14,3 miliona u 2020. godini, dok je u protekloj godini u Srbiji potrošeno 455 miliona evra, a 1,8 miliona građana koristilo je usluge onlajn kupovine.

Kupovina na internetu donosi potpuno novo iskustvo za potrošače i priliku da brzo i lako obezbede proizvode i usluge, uporede cene i pronađu prave ponude. Kompanije koje imaju internet prodavnice beleže sve veće uspehe, a među njima je i Digitec Galaxus, kompanija koja je još 2016. godine otvorila svoju kancelariju i u Beogradu.

Povezana vest:  Avon Luck - vaša amajlija za ovu sezonu

Jedna od najpopularnijih internet prodavnica koja posluje na tržištu Švajcarske od 2001. i Nemačke od 2018. godine, sa preko tri miliona različitih proizvoda u svojoj ponudi, danas broji više od 2,500 ljudi na internacionalnom nivou. Digitec Galaxus se u 2020. godini istakao svojim vrtoglavim uspehom i rastom od neverovatnih 59%, sa ukupnim prometom od preko 1,6 milijardi evra.

Na osnovu analize zemalja i gradova, Beograd se izdvojio kao centar koji pruža velike mogućnosti u pogledu broja ljudi koji govore nemački, francuski ili italijanski jezik, opšteg obrazovanja i tehničke pismenosti, tako da danas ova lokalna kancelarija ima tim od 290 članova sa tendencijom dalje ekspanzije.

Povezana vest:  Venčanje među piramidama za Naomi Kembel

„Ključ dugoročnog uspeha u onlajn trgovini je stvaranje lojalnosti kupaca i kreiranje kvalitetnog korisničkog iskustva. Podršku i personalizovanu komunikaciju sa klijentima u Švajcarskoj i Nemačkoj ostvarujemo i kroz kancelariju u Beogradu, posebno pridajući važnost transparentnosti prema kupcima, koji to i te kako umeju da prepoznaju i cene, zbog čega nam se iznova i vraćaju, a to ono što Digitec Galaxus izdvaja od konkurencije“, istakao je Aleksandar Zabunović, direktor lokalne kancelarije Digitec Galaxus.

Trend rasta onlajn trgovine osetan je u svim segmentima, a predviđa se da će do 2030. godine više od 85% kompanija globalno baviti e-trgovinom. Za Srbiju je prognoza da će ukupna investicija u onlajn trgovini tokom 2021. preći 400 miliona evra, što znači da sve veći broj kupaca ukazuje poverenje i usvaja benefite e-kupovine.

Povezana vest:  Počelo prijavljivanje za „PES turnir" u Delta Cityju

„Plan za naredni period je osvajanje evropskog tržišta. Naša strategija je da poslovanje proširimo, za početak, i na teritoriju Austrije i to već u 2021. godini, dok u narednim godinama sledi ekspanzija na ostatak Evrope. Fokus u Beogradu će biti na razvoju novih odeljenja, širenju asortimana i količini podataka o proizvodima, što će prirodno otvoriti prostor za širenje timova i novih radnih mesta, pre svega za IT stručnjake. Nastojimo da pažljivo pratimo dalji razvoj srpskog tržišta. Ulazak na domaće tržište i otvaranje internet prodavnice u Srbiji je vrlo moguće, jer verujemo da će naš biznis model, dvadesetogodišnje iskustvo kojim se možemo pohvaliti i kultura kompanije, biti uspešni na ovom podneblju,“ zaljučio je Zabunović.