Lidl i Essity od danas pokreću kampanju „Za lepši život svakog deteta”, u okviru koje će se, do 7. novembra od svakog prodatog Zewa i Libresse proizvoda, odvajati po 20 dinara za pomoć Centru za integraciju mladih, konkretno, za obnovu prostorija Svratišta za decu u Krfskoj ulici u Beogradu.

„Akcijom „Za lepši život svakog deteta” želimo da podstaknemo lokalnu zajednicu da svojim učestvovanjem omogući bezbrižnije odrastanje i lepšu svakodnevicu najosetljivijem delu stanovništva – deci. Kompanija Essity i njeni brendovi  žele da  pruže pomoć i podršku tamo gde je ona najpotrebnija, zato pozivamo sve, koji su u mogućnosti, da kupovinom Zewa i Libresse proizvoda  u Lidl prodavnicama podrže nasu inicijativu i pruže ovoj deci šansu za lepšu budućnost“, izjavila je Iva Stefanovski Horvatić Customer marketing menadžer za jugoistočnu Evropu, iz kompanije Essity.

Povezana vest:  Novi Silan Soft & Oils pruža jedinstvena negu vašoj odeći

Kompanija Lidl, koja u ovom trenutku broji više od 50 prodavnica u više od 30 gradova širom Srbije,  se kao društveno odgovorna kompanija vrlo rado odazvala pozivu na saradnju.

„Ova akcija na jednostavan način omogućava potrošačima da se uključe i pomognu deci koja su bez krova nad glavom. Tokom redovne kupovine i nabavke potrebnih proizvoda, po povoljnim Lidl cenama, oni na jednostavan način daju mali, ali značajni doprinos za obnovu Svratišta za decu, koja ovim mališanima obezbeđuje smeštaj i utočište. Drago nam je kada smo u prilici da udruženim snagama, pomognemo onima kojima je pomoć potrebna“, izjavila je Martina Petrović, rukovodilac sektora Komunikacije i CSR u kompaniji Lidl Srbija.

Povezana vest:  31.AMSTEL FASHION WEEK, Revija modnih aksesoara za pse “Najbolji prijatelj”, Nivea Soft predstavila kolekciju londonske kreatorke Nicole de Main (FOTO)

U okviru kampanje „Za lepši život deteta“ uključeni su svi proizvodi kompanije Essity koji se nalaze u asortimanu Lidl, higijenski i dnevni ulošci u brendu Libresse i toaletni papir, te kuhinjski ubrusi u brendu Zewa. Radi dodatnog podsticanja potrošača na učešće, tokom trajanja kampanje biće organizovani i akcijski podsticaji, u vidu sniženja cena proizvoda uključenih u kampanju namenjenu podršci Svratištu.

Povezana vest:  Stilska magija sa Majorke: nova Camper kolekcija za proleće/leto

Korisnici usluge Svratište su deca uzrasta od pet do 15 godina koja su, zbog načina života, izložena višestrukim svakodnevnim rizicima. Svratište im obezbeđuje redovne, nutritivno izbalansirane obroke, čistu odeću i obuću prilagođenu vremenskim uslovima, kao i podršku prilikom uključivanja u obrazovni sistem i tokom obrazovanja. Svratište u Beogradu za decu korisnike predstavlja sigurno okruženje koje odgovara na njihove potrebe, ujedno pružajući podršku negovanju psihosocijalnom razvoju deteta.