Maple Bear Schools, koja je deo globalne mreže od više od 560 škola, otvorena je prvi put u Srbiji. Svečanom otvaranju prisustvovao je Nj. E. Žil Norman, kanadski ambasador u Srbiji, Crnoj Gori i Severnoj Makedoniji, koji je ovom prilikom održao govor zajedno sa Janom Bidan, regionalnim direktorom Maple Bearza centralnu i istočnu Evropu. Ovaj dvojezični program primenjuje ‘English immersion’ metodu, što podrazumeva da su deca tokom vaspitno-obrazovnih aktivnosti izložena engleskim jezikom u potpunosti, dok se maternji koristi u dodatnim aktivnostima.
Istovremeno, edukativno-obrazovni programi se ne zasnivaju samo na međunarodnim standardima, već i na zahtevima Ministarstva prosvete Srbije, s obzirom da je Maple Bear verifikovan od strane njih.
Predškolska ustanova se nalazi u Beogradu, na Senjaku, u okviru kompleksa koji se prostire na 1200 m². Maple Bear Senjak nudi raznovrsan sadržaj koji čini učenje još uzbudljivijim i zanimljivijim. Tokom boravka u vrtiću deca će imati priliku da koriste i zatvoren bazen, napravljen i održavan prema najvišim eko standardima, sa filtracijom na bazi kiseonika, koji je pogodan i za decu sa respiratornim problemima, kao što su astma i alergija na hlor. U izdvojenom delu kompleksa se nalaze dve sportske sale, u kojima će se odvijati dodatne aktivnosti, kao što su aikido, džudo, gimnastika, moderan ples i balet. Deca će imati priliku i da koriste otvoren košarkaški teren koji je deo kompleksa, kao i teniski teren pored vrtića koji se koristi za časove tenisa za decu svake nedelje.
O Maple Bear
Dvojezične škole Maple Bear nisu internacionalne, već lokalne škole, koje posluje u skladu sa lokalnim obrazovnim propisima, nudeći lokalne nastavne planove i programe, pored kanadskog programa koji primenjuje kanadske nastavne strategije i metodologije.
Maple Bear ima više od 550 centara od vrtića do srednje škole u 30 zemalja za ukupno 37000 učenika širom sveta.
U srednje-istočnoj Evropi Maple Bear planira da ima 50 centara, uključujući nekoliko u Srbiji.
O kanadskom obrazovanju
Kanada je država u kojoj se govore dva službena jezika, tako da im je dvojezičnost „u genima“. Poseduju veliku stručnost u pružanju sistema “uronjenog“ učenja jezika. Po svojoj metodologiji, Kanada je prepoznata kao svetski lider u pružanju dvojezičnog obrazovanja
Kanada ima jedan od najbolje priznatih obrazovnih sistema na svetu, koji se svrstava u pet najboljih na sveta prema oceni međunarodnog centra OECD PISA. To daje odgovore na ključna pitanja: Šta je važno da građani znaju i mogu da urade? Kako ono što nauče primenjuju na stvarni životni problem i celoživotno učenje? U suštini proučava da li obrazovni sistem pravilno priprema decu za uspeh u stvarnom životu.
Kanada je ispred svih zemalja engleskog govornog područja, i ispred ekonomskih i obrazovnih lidera u Evropi.
Kanada je pionir među zemljama koje svoj obrazovni sistem prilagođavaju konceptu veština 21. veka. Od 1994. godine kanadski obrazovni sistem primenjuje metodologiju koja u potpunosti razvija detetovu ličnost – fizički i intelektualno, emocionalno i socijalno – usredsređujući se na učenje ključnih veština za budući uspeh. Takođe, dokazano je da kanadsko obrazovanje dobro funkcioniše u bilo kojoj kulturi (Činjenica je da više od 30% dece u kanadskim školama ima oba roditelja iz različitih zemalja. Metodologija nastave razvijena je tako da osigura da svako ima šansu).