Kultni američki modni brend predstavio je novu multimedijalnu kampanju pod nazivom „The Language of Calvin Klein“, koja podstiče na samoizražavanje.

Glavni akteri su umetnici različitih profila koji, kroz seriju videa, emotivnih razgovora i pisanih poruka, dele svoju priču. Pored toga što brend poziva na iskazivanje emocija, ove sezone fokus je usmeren i na ekološke teme, koje za cilj imaju održivije poslovanje modne industrije i bolji kvalitet života.

Povezana vest:  MONSOON u Delta Cityju!

Novu kolekciju odlikuje upotreba „planet-friendly“ materijala, uz nove teksture. Najudobnije basic pamučne majice, duksevi sa kapuljačom, farmerke, meke jakne s recikliranim perjem iz prirodnih izvora, logo majice uskog kroja, tie dye šuškave jakne za kišno vreme – sve što vam je potrebno da biste osvežili vašu sezonsku garderobu, nalazi se u ovoj kolekciji.

Povezana vest:  Coca-Cola praznična čarolija obilazi gradove širom Srbije

Među ključnim komadima su i farmerice, kao simbol brenda još otkad je Brooke Shields izjavila da ništa ne stoji između nje i njenog Calvin Klein džinsa. Najveći deo denim komada napravljen je od održivih materijala poput recikliranog i organskog pamuka. Krojevi variraju od klasičnih ravnih do širokih modela inspirisanih 90-im godinama.

Komade za jesen potražite u prodavnicama Calvin Klein Jeans u šoping centrima Galerija i Rajićeva u Beogradu, Promenada u Novom Sadu, kao i prodavnicama Calvin Klein Underwear u šoping centrima Ušće i Delta City u Beogradu. Istražite vaše favorite i u onlajn šopu fashionandfriends.com kao i Fashion&Friends mobilnoj aplikaciji.

Povezana vest:  Povodom svetskog Dana prevremeno rođene dece: AKTUELNA PANDEMIJA NE SME UTICATI NA SPREČAVANJE MOGUĆIH POSLEDICA RSV VIRUSA KOD DECE