Od svake kupovine proizvoda brendova Zewa i Libresse, u svim Lidl prodavnicama širom Srbije, do sada je sakupljeno više od 2.500.000 dinara za pomoć Svratištu za decu u Beogradu

U okviru kampanje „Za lepši život svakog deteta“ koju su Lidl i Essity pokrenuli 4. oktobra, u cilju prikupljanja sredstava za obnovu prostorija Svratišta za decu u Krfskoj ulici u Beogradu, za sada je prikupljeno više od 2.500.000 dinara. Tokom akcije koja će trajati do 7. novembra, od svakog kupljenog Zewa i Libresse proizvoda Lidl i Essity odvojiće 20 dinara za pomoć Centru za integraciju mladih, čime će se prikupiti sredstva za obnovu Svratišta za decu u Beogradu, koji obezbeđuje krov nad glavom najmlađima.

Povezana vest:  “Kreativna nedelja” od 7 do 10. novembar u Delta City-u

„Na dnevnom nivou kroz Svratište prođe u proseku oko 70 dece i zato nam je drago da su kompanije Essity i Lidl prepoznale značaj Svratišta i ovom akcijom direktno podržali decu koja praktično žive na ulici. Zahvaljujemo se svima koji su nas podržali i pozivamo građane da se uključe i doprinesu uspešnosti ove humane akcije, i na taj način obraduju one kojima je podrška neophodna kroz obnovu Svratišta za decu u Krfskoj 7a“, izjavila je Mina Medić, koordinatorka usluge Svratište za decu.

Povezana vest:  ALPHA BANK MASTERCARD – PODRŠKA NACIONALNOM PROGRAMU „SRBIJA PROTIV RAKA“

Kroz ovu akciju, a tokom redovne kupovine, odabirom Zewa i Libresse proizvoda po povoljnim cenama, Lidlovi potrošači imaju priliku da na jednostavan i transparentan način daju svoj doprinos deci koja su, zbog načina života, izložena višestrukim svakodnevnim rizicima. Na polovini smo trajanja akcije „Za lepši život svakog deteta“,  i do sada je prikupljeno sredstava u iznosu od više od 2.500.000 dinara.

„Ovom prilikom želim da se zahvalim svim potrošačima koji zajedno sa nama doprinose obnovi Svratišta za decu. Podsećam da je ostalo malo vremena do kraja akcije i pozivam sve ljude dobre volje da ga iskoriste za kupovinu naznačenih proizvoda i na jednostavan način pomognu da se prikupe potrebna sredstva“, izjavila je Martina Petrović, rukovodilac sektora Komunikacije i CSR u kompaniji Lidl Srbija.

Povezana vest:  Ko je danas Superstar? adidas Originals postavlja pitanje - šta u 2015. znači biti super zvezda?

Podsećanja radi, u okviru kampanje „Za lepši život deteta“ uključeni su svi proizvodi kompanije Essity koji se nalaze u asortimanu Lidl, higijenski i dnevni ulošci brenda Libresse i toaletni papir, kao i kuhinjski ubrusi brenda Zewa. U cilju dodatnog podsticanja potrošača na učešće, tokom trajanja kampanje organizovani su i akcijski podsticaji, u vidu sniženja cena proizvoda uključenih u kampanju namenjenu podršci Svratištu.

Ulepšajmo život svakog deteta našim malim, a njima značajnim doprinosom.