U okviru Plana održivosti kroz generacije i svoje dugugodišnje posvećenosti borbi za zdravu planetu, kompanija Mars, koja stoji iza nekih od najomiljenijih svetskih brendova (Snickers, Twix, M&M’s, Orbit, Dove, Pedigree, Whiskas), najavila je posvećenost postizanju nulte emisije štetnih gasova sa efektom staklene bašte u svom lancu vrednosti, do 2050. godine, imajući u vidu najnovije podatke i upozorenja.

Nakon objavljivanja najveće studije o klimatskim promenama koju je izradio Međuvladin panel o klimatskim promenama (IPCC) u julu i aktuelnih zaključaka sa klimatskog samita COP26 u Glazgovu, stručnjaci poručuju da je ključno ubrzati aktivnosti usmerene ka stabilizovanju porasta globalne temperature, kako bi bio ograničen na 1,5°C.

Povezana vest:  LOOK OF MUSIC – Schwarzkopf pokreće takmičenje na internetu za najbolji stil Evrope u susret izboru za pesmu Evrovizije 2011

„Kako bismo ostvarili značajna poboljšanja na ovom polju, ciljevi kompanije Mars obuhvataju kontrolu čitavog našeg delovanja – od toga kako nabavljamo sirovine do načina na koji potrošači konzumiraju naše proizvode. Želimo da svaki deo svog lanca poslovanja neodložno usmerimo ka promenama, ostvarimo važne pojedinačne korake i sagledamo ih na svakih pet godina, tako da sve što radimo bude dobro i za naše poslovanje i za svet koji ostavljamo budućim generacijama. Uz saradnju sa svim našim zaposlenima, partnerima, dobavljačima, kupcima i potrošačima, čvrsto verujemo da je ovako veliki izazov moguće postići.“ – izjavio je Predrag Milinčić, regionalni direktor za Mars Balkan.

Povezana vest:  „Pokaži šta znaš“ na Sava Promenadi

Kako je najavljeno iz kompanije, novi ciljevi zasnovani na naučnim istraživanjima kreirani su sa fokusom na apsolutno smanjenje emisija, uključujući sve emisije iz opsega 3, kao što su indirektne emisije (npr. poslovna putovanja, emisije kupaca, upotreba proizvoda), sprečavanje krčenja šuma u čitavom lancu snabdevanja, povezivanje plata sa uspehom u smanjenju emisija, i inspirisanje preko 20.000 dobavljača da preduzmu mere i postave značajne ciljeve u vezi sa klimatskim promenama.

Povezana vest:  MOL Group pokreće takmičenje za studente Freshhh 2015

Oslanjajući sa na prethodno obećanje Marsa da će smanjiti emisije u svom lancu vrednosti za 67% do 2050. godine, ova najava potvrđuje njihov kratkoročni cilj za smanjenje emisija za 27% do 2025. godine. Istovremeno, prognozira se da će omiljeni brend za ishranu kućnih ljubimaca Royal Canin, biti prvi iz Mars asortimana koji će dostići neutralni karbonski otisak do 2022. godine.