Zelena inicijativa se nastavlja, brend Timberland i Fashion Company zasadili su na Novom Beogradu 60 stabala drveća i time se i drugu godinu zaredom pridružili globalnoj kampanji brenda pod nazivom „Nature needs heroes“.

Vodeći globalni outdoor brend koji je decenijama unazad prepoznatljiv po „kanađankama“ – čuvenom modelu žutih čizama, ujedno je i jedan od lidera održivog poslovanja u modnoj industriji.

Povezana vest:  Avon fondacija raspisala javni poziv za usavršavanje specijalista za rak dojke u SAD-u

Pored toga što se trudi da svim ljubiteljima prirode obezbedi udobnu i kvalitetnu obuću i odeću za sve terene i vremenske uslove, imperativ u poslovanju je i direktna pomoć prirodi kroz različite održive inicijative, koje uključuju i korišćenje recikliranih, organskih i obnovljivih materijala u procesu proizvodnje.

Ove godine u akciji sadnje učestvovali su zaposleni kompanije Fashion Company, Olimpijci Milica Mandić i Davor Mikec, pevačica Sara Šekularac – Zoi, fotograf Dušan Petrović, kao i influenseri Jovana Kvržić i Stefan Momčilović.

Povezana vest:  Nedostatak infrastrukture najveća prepreka za reciklažu

Kako bi se sadnicama obezbedila profesionalna priprema i pravilna sadnja i ove godine veliku podršku svim učesnicima pružili su radnici JKP „Zelenilo Beograd“.

U 2020. godini Timberland se obavezao da će posaditi 50 miliona drveća u narednih 5 godina. Kako bi obeležio početak ove inicijative, Timberland je pokrenuo globalnu kampanju „Nature needs heroes“, pozivajući kupce širom sveta da se pridruže pokretu i preduzmu jednostavne, male korake za zdraviju planetu.

Povezana vest:  Kompanije širom sveta podržavaju Svetski program za hranu

Timberland će nastojati da do 2030. godine svojim poslovanjem ostvari pozitivni uticaj na životnu sredinu sa idejom da prirodi vrati više nego što od nje uzima.