Brend Ferdinand knedle nedavno je proslavio svoj peti rođendan, a najbolji način za proslavu je kada se vidi potencijal za dalji rast i razvoj. Ferdinand knedle potpisale su prvi franšizni ugovor za otvaranje 1+1 objekta u Zagrebu, Hrvatska, što predstavlja početak druge faze razvoja brenda koji je svoje poslovanje započeo u novembru 2016. godine.
Knedle sa šljivama ili kajsijama predstavljaju tradiciju brojnih zemalja Centralne i Istočne Evrope. U njima smo uživali kao deca, radovali se vikendima i porodičnim ručkovima kada su bile na stolu. Ipak, usled tempa i načina života, ovo tradicionalno jelo se zbog svoje duge procedure pripreme sve ređe i ređe pripremalo u domaćinstvima što je dovelo do ideje o pokretanju prve specijalizovane prodavnice za pripremu i proizvodnju knedli na tradicionalan način pod imenom Ferdinand knedle.
Već prilikom pojavljivanja brenda, knedle kao tradicionalno jelo, dobile su jednu sasvim novu dimenziju odnosno po prvi put je proširen broj ukusa kao i posipa koji su dali šarenolikost ovoj poslastici, a koji se vremenom samo dopunjavao i dalje razvijao.
Ferdinand knedle nakon 5 godina poslovanja ušle su u svoju drugu fazu razvoja koja je predstavljala dugoročnu viziju i plan još prilikom kreiranja brenda i prvog biznis plana, a koja podrazumeva širenje na nova tržišta putem franšize.
Sa partnerskom kompanijom, potpisan je prvi franšizni ugovor o otvaranju 1+1 prodavnice u Zagrebu tokom 2022. godine, a ljubitelji knedli biće u mogućnosti da uživaju u Ferdinand knedlama u centru grada već krajem februara.
Pored prvog franšiznog ugovora, Ferdinand knedle otvaraju svoj proizvodni pogon u Samoboru u Hrvatskoj, čime se proširuju kapaciteti koji bi dugoročno mogli da zadovolje dalje planove brenda po pitanju otvaranja novih prodavnica, ali i širenja na nove zemlje članice EU. Pored planova za dalji razvoj, otvaranje proizvodnje u Samoboru omogućava Ferdinand knedlama da nastave sa svojom misijom koja se zasniva na isporučivanju svežih proizvoda koji se pripremaju istog dana.
Svoju prepoznatljivost brend bazira na kvalitetu proizvoda koji se obezbeđuje kroz korišćenje najkvalitetnijih lokalnih sirovina, kao i upotrebom najfinijih belgijskih čokolada, prvoklasnog voća, kremova i posipa, što svakom ljubitelju slatkiša omogućava da se oseća kao car kada mu se jedu knedle.