Za sve dobro u životu, potrebno je vreme. Pa tako i za kafu. Šoljica prave domaće kafe traži vreme da je pripremimo i vreme da u njoj uživamo. Danas je rečenica „Nemam vremena” je postala uzrečica, nezaobilazna u svakodnevnim razgovorima i slogan modernog doba.

A da li je zaista tako? Da li nam nedostaje vreme ili nam ga ritam savremenog života često potroši na pojedine stvari koje i nisu toliko bitne?

Uz prepoznatljivu poruku „Hajde da imamo vremena“ Grand kafa i ove godine podseća da se za bitne stvari i ljude koje volimo uvek može i treba  naći malo vremena. Nakon velikog uspeha koji je kampanja tokom prethodne godine postigla kod potrošača i stručne javnosti, Grand kafa nastavlja svoju misiju i poručuje koliko je važno odvojiti vreme za porodicu, prijatelje, hobije; za stvaranje nezaboravnih uspomena – za sve ono što je zaista važno.

Nastavak kampanje slikovito predstavlja jednu porodičnu priču koja naglašava važnost bliskosti, ljubavi i podrške. Glavna tema je odnos dece i roditelja, ono u čemu će se mnogi pronaći.

Povezana vest:  Najhumanije zvezde u 2011. godini: Lejdi Gaga, Džastin Biber i Džordž Kluni

Nova “Grand porodica” će u ovoj kratkoj priči, podsetiti koliko je važna podrška i prisustvo roditelja tokom odrastanja, ali isto tako i koliko je za roditelje važno da njihova deca nađu vremena za njih kada uđu u svet odraslih.

Tročlanu “Grand porodicu” čine naši poznati glumci: Nikola Đuričko, Isidora Minić i Iva Ilinčić, a njihova uverljiva gluma pokrenuće emocije i učiniti da se poistovetimo sa ovim junacima. Režiju potpisuje naš poznati reditelj Srđan Dragojević.

Kao i većina mojih filmova, reklama za Grand kafu je koncipirana kao ogledalo u kom će svako, ili barem velika većina, pronaći deo sebe. Kao roditelj deteta koje je u inostranstvu i te kako sam se pronašao u ovoj priči i bukvalno prepoznao sebe u toj situaciji. Siguran sam da svi mi ponekad imamo osećaj  propuštanja i ujedno ga se i jako plašimo. Ova reklama je poziv  da malo zastanemo, da nađemo vreme za svoju porodicu i budemo svesni koliko su ti zajednički trenuci dragoceni. Zato je cela ova kampanja Grand kafe po meni odlična i zaista mi je drago što sam njen deo“, kaže Srđan Dragojević.

Kao pripadnica generacije koja živi prilično užurbanim tempom, mlada glumica Iva Ilinčić neretko se susreće sa izazovima balansiranja između poslovnih i privatnih aktivnosti.

Povezana vest:  MTV NAGRAĐUJE NAJBOLJE FILMOVE I SERIJE NA “MTV MOVIE & TV AWARDS”

„Često imam osećaj da mi dani prolete za čas, a da nisam posvetila dovoljno vremena svojim najdražima. A baš ti trenuci, provedeni u druženju sa porodicom i prijateljima, naši razgovori uz kafu, za mene su neprocenjivi. Iako me ponekad iznerviraju, znam da su tu za mene i da ću uvek imati njihovu bezrezervnu podršku i razumevanje. I to je jako važno. Zato mi je drago što sam deo kampanje Grand kafe koja sve nas podseća da uvek treba da nađemo vremena za drage ljude i one male stvari koje nam čine život lepšim i ispunjenijim“, istakla je ona.

Isidora Minić, ističe važnost roditeljske podrške tokom sazrevanja jedne mlade osobe.

Povezana vest:  Coca-Cola inspirisala sve da budu Deda Mraz i usreće decu iz SOS sela Srbije

„Moj utisak je da smo napravili jedan odličan mali film, koji izaziva jake emocije. Živimo i radimo pod stresom, stalno brinemo kako će se nešto završiti i da li će sve biti dobro. A kad je čovek stalno zabrinut, nema vremena da uživa sa ljudima koje najviše voli i ne primećuje da mu sam život promiče. Ovo je istovremeno i priča o važnosti podrške porodice tokom sazrevanja i oblikovanja jednog mladog čoveka. Mladim ljudima je veoma važno da imaju sigurnost i oslonac upravo u svojoj porodici. Veoma mi je drago što, zajedno sa svojim kolegama i Grand kafom, mogu da pošaljem ovu važnu poruku“, kaže glumica Isidora Minić.

Topla domaća kafa, čiji se miris širi prostorijom, simbol je topline, ljubavi, opuštanja i uživanja. Zato hajde da danas ne bude samo jedan gutljaj na brzinu već da nađemo vremena i uživamo u kafi i druženju sa onima koje volimo!

Zakuvajte Grand kafu i pogledajte novu reklamnu kampanju OVDE.

Hajde da imamo vremena!