Pre tačno 100 godina najpoznatija domaća fabrika čokolade započela je proizvodnju čokoladnih proizvoda bez kojih generacije još uvek ne mogu da zamisle svoju svakodnevnicu. Ove godine Atlantic Štark slavi veliki jubilej, a slavljeničku godinu otvara na najslađi mogući način – Najlepšim željama.

Najlepše želje su se kroz godine menjale, rasle, ali cilj kompanije je uvek bio isti, da punim srcem, bez kompromisa kreira čokoladu jedinstvenog ukusa, vrhunskog kvaliteta i beskrajne ljubavi. Ljubav prema čokoladi i želja da se potrošačima pruži užitak koji je u potpunosti autentičan, oduvek su predstavljali temelj svih stvaranja i utkani su u svaku kockicu Najlepših želja. Ljubitelji ovog brenda uvek su bili i ostali jedina inspiracija, a ovogodišnjom kampanjom „Punim srcem za novih 100”, kompanija obeležava veliki jubilej na poseban način i najavljuje brojna iznenađenja, sa željom da ispuni očekivanja svojih vernih potrošača.

Povezana vest:  Pokrenut unapređeni sajt www.21dan.com - BOLJA FUNKCIONALNOST, NOVI SADRŽAJI

Pod rediteljskom palicom Miše Terzića, muzikom Vasila Hadžimanova i poznatom glumicom  Anđelom Jovanović kao zaštitnim licem kampanje, ispričana je jedinstvena priču u formi mjuzikla, da je, u stvari, pravi recept za sreću da sve što radiš – radiš iskreno i punim srcem. Kako su uz Najlepše želje odrasle brojne generacije, spot na svojevrstan način priziva uspomene i budi najnežnije emocije, dok sa druge strane najavljuje uzbudljivih novih 100 godina, tokom kojih će Štark predstaviti jedinstvene i neočekivane inovacije.

Povezana vest:  Veliko interesovanje u Srbiji za mentoring - program podrške za mikro, mala i srednja preduzeća i klastere u Srbiji