Kompanija Dijamant, jedna od najpoznatijih i najvećih regionalnih kompanija na tržištu jestivih ulja obeležila je Svetski dan osoba sa Daunovim sindromom, dan koji slavi živote i uspehe ljudi koji su rođeni sa jednim hromozomom više.

„Okupili smo se u prostoru „Zvuci srca“ da se družimo i kroz zajedničke radne aktivnosti podignemo svest javnosti o Svetskom danu osoba sa Daunovim sindromom. Želja nam je da pokažemo da među nama ima više sličnosti nego razlika i da osobe koje su sastavni deo našeg društva, a koje izgledaju, uče i ponašaju se drugačije ne treba zaboraviti. Njihovi problemi su i naši i samo zajedničkim snagama možemo da pomognemo u njihovom uspešnijem razvoju i osamostaljivanju“, izjavila je Bojana Petrašek Đunđerski, brend menadžer kompanije Dijamant.

Povezana vest:  Veliko klizalište na Trgu republike od 8. januara

U okviru društveno odgovorne kampanje „Prati suncokret“, koja broji svoju drugu godinu, kompanija je organizovala likovne radionice u osnovnim školama u Beogradu i Zrenjaninu, kao i srednjoj školi u Novom Sadu gde su đaci pravili kreativne čestitke, koje su kasnije dostavljene udruženjima kao iznenađenje.

„Kako bismo dodatno osnažili poruku kampanje, održanim radionicama dali smo i edukativni karakter i možemo da kažemo da je odziv prevazišao naša očekivanja. Učenici su pokazali veliko interesovanje, želju i volju da svojim drugarima pruže podršku i pokažu da su tu da pomognu u svakodnevnim preprekama. Sve što radimo odnosi se na podržavanje prava naših sugrađana čiji glas često ne čujemo. Oni žele da budu prihvaćeni i potrebno je da se zajedno potrudimo da postanu sastavni deo našeg društva“, dodala je Bojana.

Povezana vest:  Šta je to omnivorna ishrana?

Osnovni cilj kampanje „Prati suncokret“ je da, pored materijalne podrške, pruži doprinos daljoj inkluziji osoba sa Daunovim sindromom u društvo i upozna širu javnost sa njihovim potrebama i mogućnostima za kvalitetan razvoj i osamostaljivanje.