Sinoć održan, glamurozni događaj kompanije Galenika – Pantenol Awards 2022, dao je odgovor na pitanje šta jedan brend čini uspešnim pune 62 godine. To su pre svega kvalitet, posvećenost i partnerstva.

Brend Pantenol kompanije Galenika obeležio je svoj jubilej, negujući poverenje potrošača, a proslavljajući partnerstva. U prisustvu velikog broja zvanica, kompanija je organizovala black & white događaj i svečano dodelila nagrade partnerima i saradnicima koji doprinose uspehu Pantenol priče i pomažu da svi proizvodi iz Pantenol portfolija (krem, mast, oriblete, rastvor i pena) suštinski žive svoje vrednosti.

Povezana vest:  Dve trećine žena sa metastatskim karcinomom dojke u Srbiji čeka svoje pravo na uspešno lečenje

Među laureatima su se našle poznate ličnosti, poslovni partneri i agencije koje sarađuju sa kompanijom Galenika. Muzički nastupi Lene Kovačević i Tropiko benda su dodatno ulepšali atmosferu proslave partnerstva i saradnje.

Glavne poruke koje su obeležile Pantenol događaj, kao i značajne aktivnosti brenda u prethodnih nekoliko naglašavaju partnerstva za jačanje uspeha, prihvatanje nesavršenosti kao odraz hrabrosti i pomeranje granica. U mrežu svojih ambasadora Pantenol je uključio najznačajnije javne ličnosti i influensere, pa je na prvom u nizu Pantenol Awards dodeljeno 25 priznanja za doprinos rastu brenda.

Povezana vest:  Opelov kalendar 2017: Ellen von Unwerth fotografisala Georgiu May Jagger i „Grumpy Cat“ u studiju Babelsberg

Od kada je lansiran davne 1960. godine Pantenol kompanije Galenika je nesumnjivo stalni član domaćinstva potrošača svih doba. Pre tri godine Pantenol je promenio svoj vizuelni identitet i raširio krila za novi milenijum. Prilagođen je novim generacijama ali sa dobro poznatim kvalitetom i delovanjem, a doprinosi hidrataciji naše kože, obnavljanju i nezi.