Kompanija Galenika, koja je deo brazilske NC Grupe,  je u prvoj polovini 2022. godine zabeležila značajno proširenje portolija proizvoda, rast na regionalnim tržištima i dalju modernizaciju poslovanja. Kompanija je ovog jula obeležila 77 godina uspešnog poslovanja i liderstva u farmaceutskoj industriji. Na tržištu Srbije, Galenika je ostvarila povećanje prodaje za 12 odsto u odnosu na isti period prošle godine, dok je na tržištima regiona gde Galenika posluje (Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Severna Makedonija, Albanija) ostvareno povećanje prodaje za čak 29 odsto.

Povezana vest:  Otvorena prodavnica ekskluzivne dečje garderobe u ADA MALL-u

U Srbiji i regionu, registrovano je 10 novih proizvoda ove godine, dok je 29 pušteno u promet, a do kraja godine je planirano lansiranje još čak 36 proizvoda. Galenika uspešno posluje na 15 međunarodnih tržišta Evrope, Bliskog istoka i Afrike. Na tržištu EU je registrovala šest proizvoda gde je i ostvaren prvi izvoz dijetetskih suplemenata, a otvorene su i kancelarije u Hrvatskoj i Sloveniji.

Povezana vest:  Trag fondacija proglasila dobitnike jubilarne petnaeste VIRTUS nagrade za filantropiju

Kompanija nastavlja dalju digitalizaciju poslovanja. Na ovogodišnjem SAP-ovom takmičenju, Galenika je dobila posebno priznanje plasmanom u top 3 kompanije za kvalitet implementacije u EMEA regionu. Pored toga, pokrenut je projekat za implementaciju softvera za detaljno planiranje proizvodnje i prediktivno upravljanje resursima i materijalima (Material and Resource Planning) koji će dodatno unaprediti efikasnost celokupnog lanca snabdevanja, naročito u domenu efikasnosti proizvodnje i upravljanja zalihama.

U godini kada obeležava 77 godina postojanja, Galenika ima konstantan rast na tržištu Srbije, u regionu i na međunarodnim tržištima na kojima posluje. Naši proizvodi su dostupni na tri kontinenta i to zbog svog kvaliteta i aktuelnosti za potrošače, kao i dobre poslovne politike. U narednom periodu fokus nam je održavanju kvaliteta, ciljanom razvoju portfolija i dodatnom pozicioniranju proizvoda na tržištima Centralne i Istočne Evrope i MENA regiona“, izjavio je Rikardo Vian Markes, generalni direktor kompanije Galenika.

Povezana vest:  Održan Coca-Cola kup za učenike osnovnih škola uključenih u program „Moja škola – moj klub!“ koji promoviše sport i usvajanje zdravih navika