Počinje regionalni konkurs za Nevergreen kampanju
Cocktin izazov za mlade
Cockta pokreće regionalnu misiju koja će obuhvatiti tržišta Srbije, Slovenije, Hrvatske, Makedonije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore. Piće naše i vaše mladosti vraća se sa privlačnom pričom koju će promovisati mladi ljudi. U tu svrhu Cockta je osmislila jedinstvenu regionalnu kampanju zajedno sa međunarodnim takmičenjem pod nazivom Nevergreen, u okviru kojeg će se mladi nadmetati za ulogu u Cockta TV reklami i Nevergreen veb serijalu.
Cockta je kultni brend koji je bio i ostao važan deo života svih generacija. Napravljena je od jedinstvene mešavine sastojaka, koja uključuje šipak, lekovito bilje i vitamin C. Iako je recept za Cocktu strogo čuvana tajna, poznato je da ne sadrži kofein ili fosforne kiseline, agresivne sastojke koji se često nalaze u bezalkoholnim pićima.
U predstojećim mesecima Cockta će se promovisati u javnosti kroz inovativnu regionalnu kampanju Droge Kolinske u šest zemalja: Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji, Makedoniji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini. Kao deo kampanje, biće organizovano međunarodno takmičenje za mlade koji će se takmičiti za ekskluzivnu ulogu u TV reklami i Nevergreen veb serijalu, koji će se emitovati tokom narednih meseci. Za učešće na takmičenje moći će da se prijavi na tri načina: putem sajta www.cockta.eu, Nevergreen audicije koja će se održati u Beogradskom dramskom pozorištu 5. marta i i 11. marta u MMC studiju u Zagrebu, a na licu mesta prilikom susreta sa Cocktinim putujućim promoterima. Internacionalni žiri, koji će odabrati šest mladih zvezda, čine scenarista i filmski kritičar Aleksandar Radivojević, ozloglašena hrvatska zvezda Ella Dvornik i glumac Sergej Trifunović. Šest mladih zvezda biće lica Cocktine regionalne kampanje tokom predstojećih meseci pojavljivanjem u TV reklami za Cocktu i Nevergreen veb serijalu.
Rozana Turk, regionalni brend menadžer Droge Kolinske, veruje da je Cockta i dalje najugledniji brend u regionu: “Cockta je deo našeg kulturnog identiteta i ponosna sam što učestvujem u kreiranju priče o piću naše i vaše mladosti. Srećna sam što ćemo uključiti mlade ljude i pružiti im šansu da zablistaju na Internetu i kastinzima. Vreme je da svet još jednom posvedoči mladalački duh Cockte i njen kreativni izgled koji će je približiti mlađoj generaciji, koja Cocktu vidi drugačije od nas.”
Međunarodna audicija Cockte nije jedina karakteristika kampanje koja će sigurno osvojiti Srbiju, Hrvatsku, Sloveniju, Makedoniju, Bosnu i Crnu Goru. Ljubitelji Cockte biće u mogućnosti da uživaju u letnjim promocijama svih njenih ukusa i novom izgledu koji će se sigurno dopasti i mladima i starijima. Kultni brend se vraća u sa novim izgledom.