Na obali Dunava, u Silosima, prepoznatljivom spomeniku istorije, arhitekture, ali i urbane energije Beograda, adidas je organizovao dugo očekivani ekskluzivni događaj posvećen promociji najnovije siluete. Proslavljeni NMD dobio je svog naslednika, i kako kaže slogan „Preuzmi grad. Kreiraj sopstveni put.”, veliki broj poznatih ličnosti, prijatelja i ambasadora brenda, došlo je da ostavi svoj trag priredivši veče za pamćenje. Među gostima koji su imali priliku da se kroz različite aktivacije, video instalacije zabave i bolje upoznaju sa novim NMD V3 bili su mladi umetnici, poznati glumci i influenseri poput Sare Jo, Stevana Piala, Matee Milosavljević, Andrije Jo, Lee Stanković, Jenni Martin, Milana Maglova.

„Jedan od sinonima za iskazivanje originalnosti u mom životu je definitivno odevanje, a svako ko me bolje poznaje zna da se to izjednačava sa adidasom, to je brend koji je uspeo da isprati sve moje životne faze, a bilo ih je zaista mnogo, i stilski i što se tiče kreativnog stvaranja. Pored toga, stvar koja definitivno najviše obeležava originalnost i u najkraćim crtama je opisuje jeste da budemo svoji. Mislim da je pored svih uticaja oko nas, veoma je teško pronaći pravog sebe i da za nekoga ko se bavi kreativnim radom to zapravo podrazumeva konstantno traganje. Nije moguće, niti bi trebalo da odbacimo sve uticaje sa strane, ali treba imati granice u svemu tome i pronaći svoj izraz“, otkrila je Sara Jo ovom prilikom.

Povezana vest:  Dijamant kroz predstave uči decu lepom ponašanju

Među prisutnima koji su imali priliku da motive Beograda sagledaju očima mladih umetnika, studenata treće godine Fakulteta dramskih umetnosti, i svoju kreativnost i originalnost iskažu praveći zanimljive video snimke uz pomoć različitih boja i nekoliko trikova nove tehnologije, bio je i poznati domaći fotograf Dušan Petrović koji je ovom prilikom otkrio kako on ostaje originalan i pronalazi svoj put.

„Mislim da je suština u tome da sve radimo u skladu sa energijom koju osećamo u tom trenutku. Mi smo ljudi i volimo da saslušamo savete drugih i da nas neko usmeri, uputi, ali dosadašnje iskustvo mi je pokazalo da publika najbolje prepoznaje ono što radim kada sam pravi ja i onako kako zaista osećam. Danas smo svi izloženi velikom uticaju društvenih mreža i okoline, ali mislim da kada čovek sedne sam sa sobom i kada uradi ono što mu prvo dođe kao odgovor ili ideja, to je prava stvar i to je ono što smo mi zaista. Sve ostalo je ego“, ispričao je Dušan.

Povezana vest:  Proglašena nova NESCAFÉ 3in1 Generacija!

Posebno mesto na događaju imali su verni ljubitelji adidas brenda koji su na veoma jednostavan način mogli da osvoje ekskluzivne ulaznice za ovaj neverovatan događaj, kupovinom NMD artikala u Buzz radnjama ili preko njihove online prodavnice, kao i učešćem u aktivaciji koja je organizovana u adidas OCS Knez radnji. Najkreativnije ideje su bile izložene na događaju, a mladi talentovani umetnik domaće Gen Z muzičke scene, Luka Rajić, je tokom događaja jednog od kreatora obradovao i nagradio novim NMD V3 patikama.

Povezana vest:  Britanski muzej: Nojeva barka je bila okrugla

Za sjajnu atmosferu i zagrevanje ove septembarske večeri bili su zaduženi upravo perspektivni mladi umetnici, Luka Rajić i Tamara Popović (It’s Tam), koji su uživo nastupili i sve prisutne zabavili svojim pesmama i energičnim nastupima. Žurka se nastavila do kasno u noć uz omiljene svetske hitove i nastup sjajnog DJ-a.

„Velika mi je čast i zadovoljstvo što sam večeras uspeo da iskažem moju energiju i priču koju želim da podelim sa publikom kroz svoje tekstove, pesme i nastupe. Iako danas to nije jednostavno, trudim se da radim ono što volim i iskažem ono što zaista osećam, a čini mi se da se to i drugima dopada. Mislim da smo uz adidas ovom kampanjom poslali pravu poruku, da mladi treba da prate svoje snove i sami kreiraju svoj put“, ispričao je Luka nakon svog nastupa.

Foto: Milan Maričić/ATA Images