M&M’S, jedan od najpoznatijih brendova kompanije Mars po prvi put, nakon deset godina, proširuje svoju kultnu ekipu uvođenjem novog lika – ljubičaste bombonice „portparola“ i nastavlja svoju misiju usmerenu ka stvaranju boljeg i inkluzivnijeg sveta za sve.

 Purple je pravi moćni ženski lik, ona podržava žene i usmerena je ka njihovom osnaživanju u svetu; autentična je i prihvata sve svoje osobine, svesna pokretačke snage koju nose njen šarm i neobična priroda. Ona se pridružuje ostatku ekipe, koju već broji šest članova, kako bi zajedničkim snagama predstavili novu svrhu M&M’S brenda, ohrabrujući ljude širom sveta da budu ponosni na svoje različitosti, jer ih upravo one čine jedinstvenim.

Nedavna istraživanja pokazala su da se generacija Z, koju čini gotovo trećina ljudske populacije, oslanja na individualnost, inkluzivnost i autentičnost, kao i da današnje društvo podržava sve ljude koji prihvataju svoje „pravo ja“ i podstiče ih da iskažu sve svoje osobine. Upravo se na ove uvide oslanja i ambiciozni cilj koji je kompanija Mars objavila – poboljšanje osećaja pripadnosti za 10 miliona ljudi do 2025. godine.

Povezana vest:  Emma Watson predvodiće kampanju za novi ženski miris brenda Prada

„Ovo je zaista važna godina za M&M’S i Mars, i ponosni smo što iz dana u dan hrabro koračamo ka svom cilju – stvaranju inkluzivnijeg sveta u kome se svako oseća prihvaćeno. Uvođenje novog lika – Purple je sledeće poglavlje u knjizi koju pišemo; verujemo da će se mnogi ljubitelji brenda poistovetiti sa njom, njenom iskrenošću i činjenicom da je ponosna na sve ono što predstavlja i što je čini drugačijom. To je upravo ono što želimo da postignemo – da kroz M&M’S povežemo ljude širom sveta pomažući im da sagledaju svoje razlike i inspirišući ih da prevaziđu barijere koje ih sprečavaju da se osećaju kao deo zajednice.“, istakla je Vanja Vagić, menadžerka korporativnih poslova kompanije Mars.

Povezana vest:  “PETAR PAN” U DELTA CITYJU

Ali, to nije sve! Verujući da je upravo zabava ono što povezuje ljude širom sveta, kao deo svog prvog pojavljivanja Purple će objaviti i pesmu praćenu muzičkim spotom u kome učestvuje cela M&M’S ekipa. Ljubitelji brenda novi spot mogu pogledati na društvenim mrežama brenda M&M’S, kao i na svim glavnim streaming platformama, istovremeno podržavajući raznovrsnu i inkluzivnu umetnost, jer će za svaki strim pesme M&M’S donirati dolar svetskoj neprofitnoj organizaciji Sing for Hope..

Povezana vest:  Otvoren deveti konkurs za Sakura stipendije

Saradnja sa organizacijom Sing for Hope deo je  M&M’S FUNd-a, savetodavnog odbora čija je uloga praćenje uticaja brenda na misiju kompanije, koji će ponuditi resurse, mentorstvo, mogućnosti i finansijsku podršku u umetničkom i zabavnom prostoru kako bi ljudi osetili pripadnost.

Kompanija Mars već duži niz godina posvećuje značajnu pažnju društvenim problemima i pitanju inkluzije, kako bi unapredili svoje poslovanje, ali i podigli svest javnosti o izazovima sa kojima se ugrožene grupe susreću na svakodnevnom nivou. To, između ostalog, uključuje posvećenost formiranju rodno balansiranih rukovodećih timova, vođenje nezavisne godišnje revizije raznovrsnosti oglašavanja (koju vodi Institut Geena Davis) i ulogu predsedavajućeg Saveza za nestereotipe, koji je deo organizacije UN Women.