Treću godinu zaredom, kompanija Galenika organizuje veliku donatorsku aktivnost povodom obeležavanja međunarodnog Meseca borbe protiv raka dojke. U pitanju je društveno-odgovorna kampanja ,,Sve boje Pantenola za Roze oktobar’’, za donaciju i pomoć Ženskom centru ,,Milica’’ za potrebe Nacionalnog centra za pružanje iskustvene podrške ženama obolelim od raka dojke i raka grlića materice. Od svakog kupljenog Pantenol proizvoda tokom oktobra Galenika izdvaja 20 dinara, bilo da je reć o Pantenol kremi, masti, rastvoru, oribletama ili peni.

Ovom akcijom kompanija Galenika i njen brend Pantenol svakog oktobra skreću pažnju na važnost prevencije, rane dijagnostike i redovnih samopregleda u borbi protiv raka dojke. Prema podacima Instituta za javno zdravlje Srbije ,,Dr Milan Jovanović Batut’’ u Srbiji svake godine oko 4600 žena oboli, a 1600 premine od ove bolesti.

Povezana vest:  Dan zaljubljenih sa Jelenom Tomašević u Stadionu

Pored prevencije, Galenika u saradnji sa Ženskim centrom ,,Milica’’ otvara i podjednako važnu temu – podrška ženama koje su već obolele od karcinoma dojke. Fokus je na podizanju svesti o važnosti uloge primarne zdravstvene zaštite za ranu dijagnostiku, blagovremeni početak lečenja, dostupnosti terapije u mestu stanovanja, informisanosti i pravima tokom lečenja i kvalitetu života pacijentkinja sa karcinomom dojke.

Povezana vest:  McDonald's pomaže obnovu osnovne škole „Svetozar Radić" iz Tekije

Prema istraživanju Ženskog centra ,,Milica’’ sprovedenom ove godine kod 750 žena sa karcinomom dojke prosečne starosti od 45 godina, 22% pacijentkinja započinje lečenje bez određivanja bilogije tumora, 28% ide na zračnu terapiju u mesto udaljeno preko 100 kilometara od mesta stanovanja, 34% nije upoznato o svojim pravima tokom lečenja, dok se jedna trećina ispitanica izjasnilo da im je tokom i posle bolesti kvalitet života lošiji.

Povezana vest:  Više preventivnih testiranja za rak posle otkrića Anđeline Džoli

Vodeći se principom “Podeli-Podseti-Proveri”, Galenika aktivno podržava borbu protiv karcinoma dojke jer ovo je tema koja zahteva informisanje i zajedništvo. U tom duhu, Galenika ovogodišnju kampanju započinje u Beogradu u tržnom centru ,,Delta’’ u nedelju 2. oktobra, gde će posetioci imati priliku da kroz aktivaciju ,,Razgovor sa Milicama” prisustvuju edukaciji o ključnim koracima za samopregled i prikazu promena koje mogu nastati u dojkama, kroz prezentaciju predstavnika Ženskog centra ,,Milica’’ na ženskoj digitalnoj-lutki.