Učenicima Osnovne škole „Despot Stefan Lazarević“ uručen je VR set, koji su svojim izuzetnim znanjem na temu odgovornog ponašanja na suncu, osvojili na takmičenju ,,Vikend sunčanih avantura“ organizovanom u okviru društveno odgovorne kampanje ,,Zaštita za sve”.  Na istom takmičenju ova, i još pet škola, osvojile su i ček na 40.000 dinara za nabavku opreme koja im je potrebna.

„Decu stalno učimo da je sunce dobro za njih, da podiže raspoloženje i količinu vitamina D, ali da moraju da znaju da postoje štetni efekti sunca koji se manifestuju kasnije kada odrastu. Pripreme za učešće na takmičenju dalo nam je dodatnu motivaciju da istražujemo i saznajemo kako se pravilno zaštiti od sunca i, što je najvažnije, kako da to deca primenjuju u svakodnevnom životu. Moje odeljenje je inače uvek spremno da radi zajedno na različitim aktivnostima pa je učešće u kampanji “Zaštita za sve” bila jedna vrsta nagrade za njihov trud, jer su se na takmičenju i odlično zabavili“, rekla je Drenka Jovanović, učiteljica odeljenja trećeg razreda OŠ „Despot Stefan Lazarević“, koje je pobedilo na takmičenju.

Povezana vest:  MADCON by NEW YORKER

Pobedom u svojoj grupi na takmičenju ,,Vikend sunčanih avantura“ VR set je osvojila i Osnovna škola ,,France Prešern” iz Rakovice, kojoj je nagrada već uručena. Pored toga, u svim školama koje su učestvovale u takmičenju, postavljeni su UV indikatori, specijalni merači na osnovu kojih deca mogu da vide koliki je intenzitet sunčevog zračenja i koje mere zaštite od sunca je potrebno da preduzmu da bi se zaštitili. U okviru kampanje ,,Zaštita za sve” u proteklih nekoliko godina UV indikatore je dobilo ukupno 52 škole u Srbiji.

Povezana vest:  Magazin ''Vog'' - 120. rođendan sa Lejdi Gagom

Društveno odgovornu kampanju „Zaštita za sve“ od 2018. godine sprovode Eucerin Srbija i Fond B92, uz podršku Ministarstva zdravlja i Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije.

“Sunce ima dva lica – dobro je za naše zdravlje, ali kao posledica nezaštićenog izlaganja suncu u detinjstvu, mogu nastati ozbiljne dugoročne posledice koje se najčešće javljaju u kasnijim godinama života. Zato su aktivnosti naše kampanje usmerene na informisanje i proširivanje znanja roditelja, prosvetnih radnika i dece o važnosti i merama zaštite dece od sunca. Trudili smo se da edukaciju prilagodimo deci, zato smo osmislili takmičenja poput “Vikenda sunčanih avantura”, u kojem nagrade osvajaju znanjem o zaštiti od sunca, a istovremeno se zabavljaju. Na isti način je u okviru kampanje osmišljena i online igrica „Sunčane avanture”, koja je već postala veoma popularna među decom, a koju odobravaju i roditelji jer ima edukativni karakter.” objasnila je Ivana Denčić iz Eucerin Srbija.

Povezana vest:  Kris Hemsfort i njegova supruga očekuju drugo dete

Foto: Stefan Đurišić/Eucerin Srbija