Potrošači su glasali i odlučili – kafa Doncafé Moment, kompanije Strauss Adriatic, ovogodišnji je dobitnik značajne nagrade “Izabran proizvod godine”, u segmentu tradicionalne  kafe. Nagrada se dodeljuje na osnovu opširnog, profesionalnog i nezavisnog istraživanja agencije Nielsen IQ,  sprovedenog među srpskim potrošačima, koji kupuju proizvode iz određene kategorije i među njima biraju najbolje.

Svi izabrani proizvodi  dobijaju pečat “Izabran proizvod godine”, koji potvrđuje njihovu snažnu poziciju u segmentu u kom su nagrađeni.

Povezana vest:  Gde su nestale nežnost i pažnja?

Doncafé Moment kafa je tako ove godine osvojila naklonost potrošača, zbog čega je menadžment kompanije Strauss Adriatic izuzetno ponosan.

“Veoma smo ponosni što smo ovogodišnji dobitnici priznanja koje pokazuje u kojoj meri smo usmereni na beskompromisni kvalitet naših proizvoda, a sama nagrada ima posebnu važnost jer dolazi od potrošača i predstavlja za nas veliki podstrek, da poverenje koje su nam ukazali opravdavamo i u budućnosti”, izjavila je Katarina Šibalić, direktorka marketinga kompanije Strauss Adriatic.

Povezana vest:  Putovanja inspirisana Laguninim knjigama

Svečana dodela nagrada održana je u hotelu Crown Plaza.

Nagrade za „Izabran proizvod godine“ temelje se na strogoj metodologiji, koja se dosledno primenjuje u više od 40 zemalja sveta, čime se osigurava kredibilitet rezultata.

Ispitanici glasaju za pobednike u više kategorija, u oblasti prehrambenih proizvoda, proizvoda za čišćenje i proizvoda za ličnu negu.