Kompanija DEICHMANN, koja je svoje prve prodavnice u Srbiji otvorila 2011. godine, i dalje raste. Prodajom povećanom za oko 10 procenata, kompanija je prešla granicu od 3 milijarde bruto prihoda i završila 2022. godinu sa 3,004 milijarde dinara. Godine 2019, poslednje godine pre pandemije virusa korona, kompanija je ostvarila promet od 2,92 milijarde dinara. Godine 2021. promet je bio 2,73 milijarde dinara. Kompanija DEICHMANN je uspela da proda 900.000 pari obuće u 2022. godini i tako postigla nivo približan prošlogodišnjem. Kompanija DEICHMANN trgovina obućom u svojih 34 poslovnica ima 238 zaposlenih.
„Bez obzira na brojne spoljne izazove, 2022. je uspešna godina za nas”, kaže generalni direktor Boris Kopič. „Naš DEICHMANN koncept je pokazao da su odnos cene i kvaliteta, na koji smo uvek veoma fokusirani, kao i naše jasno pozicioniranje, i u vreme krize atraktivni našim kupcima. Uspeli smo i da privučemo dodatne kupce i da prodajemo i skuplje modele u našim prodavnicama. Naš moderan asortiman proizvoda i raznolikost naših brendova su bili naše velike prednosti.”
Kada je u pitanju oglašavanje, kompanija iznenađuje svojim novim i kreativnim kampanjama. „Volimo cipele i cenu” je centralna rečenica, koja odražava naše pozicioniranje i koja predstavlja specijalno obećanje brenda i jedinstvenu konkurentsku prednost kompanije DEICHMANN. Kupovina u prodavnicama kompanije DEICHMANN treba da bude zabavna i jednostavna na svim kanalima. To je osnova na kojoj najveći prodavac obuće u Evropi nastavlja da investira u postojeću mrežu poslovnica.
U vremenima krize je naročito važno investirati oprezno i prospektivno, tako da je kompanija i tokom pandemije virusa korona gledala unapred. Novi koncept prodavnica koji je razvijen u internacionalnoj saradnji i koji će sada postepeno oblikovati izgled prodavnica je revolucionaran. Moderan izgled, efekat širokog prostora, palete nežnih boja i puno prostora za sportsku obuću – svojim novim dizajnom prodavnica, kompanija DEICHMANN čini još jedan korak u budućnost. Vođenje kupaca kroz prostor pomoću akcentnih boja, otvorene tavanice i plafonski paneli iznad definisanih celina i modifikovani nameštaj su samo neke od karakteristika.
Vrhunac je prostrano odeljenje za sportsku obuću za žene i muškarce sa atraktivnim zidom sa patikama brendova kao što su Adidas, Nike, Puma, FILA, Reebok, Asics i Skechers. „Sport je za nas i dalje glavna tema”, kaže Boris Kopič. „Značajno smo intenzivirali stratešku saradnju sa sportskim brendovima kako bismo svima omogućili pristup popularnim brendovima.”
Međunarodna DEICHMANN Grupa postiže rekordnu prodaju
DEICHMANN u Srbiji je podružnica kompanije DEICHMANN SE. Ovo može označiti jasan rast u protekloj 2022. godini. Prodaja u grupi kompanija je dostigla rekordni rast sa više od 8 milijardi evra u 2022. godini. Kompanija sa sedištem u Esenu, u Nemačkoj, koristila je svoje prilike na ciljani način i u vreme krize i uspostavila strateški pravac za budućnost dugoročnim investicijama. U 2023. godini, kompanija DEICHMANN će nastaviti samostalno finansiranu ekspanziju, modernizaciju mreže poslovnica, konzistentnu ekspanziju portfolija brenda i dalji razvoj uspešne strategije na svim kanalima.
Kompanija DEICHMANN SE je bila aktivna u 31 zemlji u 2022. godini. Grupa kompanija je u protekloj fiskalnoj godini ostvarila bruto prihod od 8,1 milijardi evra (neto 6,9 milijardi evra) širom sveta. U poslednjoj fiskalnoj godini pre pandemije virusa korona, 2019. godini, najveći bruto prihod do tada je bio 6,4 milijardi evra: To znači rast od oko 23 procenta. Ovaj pozitivan trend je ukupan rezultat i rasta prodajnih mesta i onlajn prodavnica kompanije i uspešnih akvizicija, na primer u SAD.
„Do sada smo dobro prošli kroz krizu, iskoristili smo prilike koje su nam se pružile i pozitivno gledamo na budućnost. Posebno nas raduje činjenica da smo bili u stanju da ostvarimo značajan rast u postojećim prodajnim mestima na nivou grupe u protekloj godini”, naglašava Hajnrih Dajhman, predsednik upravnog odbora kompanije DEICHMANN SE. „Čist rast od oko 9 procenata u prodavnicama u grupi DEICHMANN je veoma dobar rezultat. Ako računamo i onlajn prodavnice, dobijamo rast od oko 15 procenata. Kompanija DEICHMANN u svojoj 110. godini. i dalje ostaje zdrava kompanija koja je spremna za budućnost.”
Širom sveta, u poslovnicama i na onlajn prodavnicama grupe tokom 2022. godine prodato je 178 miliona pari obuće. 67 procenata svog prihoda grupa DEICHMANN ostvaruje izvan Nemačke. Zaključno sa 31. decembrom 2022. godine, kompanija vodi više od 4565 poslovnica i 41 onlajn prodavnicu i ima više od 48.000 zaposlenih.