Sa idejom da sa stilom i u dobrom raspoloženju otvorimo jesenju sezonu, francuski brend IZIPIZI lansirao je novu kolekciju i poziva nas u svoj privatni klub u kojem nas čekaju tople nijanse u kombinaciji sa retro, ali trendi detaljima. 

Kombinujući ikoničnu teksturu brenda, glatku i meku na dodir, sa elegantnim i senzualnim izgledom dvadesetih godina prošlog veka, IZIPIZI je predstavio kolekciju pod nazivom Velvet Club.

Velvet Club svi su dobrodošli, a ulaznica su samo dobre vibracije.

 Kolekciju čine sunčane naočare sa 100% UV zaštite, kao i screen naočare za zaštitu od ekrana, u tri već dobro poznata modela #C, #D i #E. Dostupni su nam modeli i za najmlađe članove porodice, koji su uz to i polarizovani, hipoalergijski i u potpunosti bez bisfenola A.

Povezana vest:  Balansirana ishrana za spreman doček „bikini sezone"

 Kolekciju obeležava širok dijapazon intenzivnih i upečatljivih boja koje podsećaju na plišane vintidž fotelje, pa ćete tako moći da birate između zlatne, intenzivno crvene i braon-sive nijanse, kao i zelene i ljubičaste koja je obeležila svaku eru i nije izgubila svoj smeli karakter.

Nova kolekcija dostupna je na prvom mono-brend IZIPIZI prodajnom mestu u Beogradu, u šoping centru Galerija, a deo je asortimana i u optikama, multibrend i dečijim radnjama u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu, Nišu i Loznici.

Povezana vest:  MIKSER FESTIVAL OSVAJA SAVAMALU

Više informacija možete pronaći na zvaničnim lokalnim stranicama brenda IG/FB: happysight.rs

O BRENDU

IZIPIZI je nastao još 2010. godine. Dizajniran u Parizu, IZIPIZI je svoju prepoznatljivost stekao kreirajući unisex kolekciju laganih, fleksibilnih i pristupačnih naočara koje su prilagođene svim oblicima lica, za celu porodicu, kao i sve trenutke u životu. Njegovi osnivači, tri prijatelja iz detinjstva, Charles Brun, Quentin Couturier i Xavier Aguera, zajedno sa timom koji danas broji više od 100 ljudi, kontinuirano rade na širenju brenda i inovacijama, nudeći nove kolekcije i modele, tako da odgovore na potrebe što više ljudi. Posvećeni su stalnom unapređenju poslovanja, smanjenju uticaja na planetu, poboljšanju kvaliteta materijala, kao i jačanju društvenih akcija, pa su tako postali i jedan od 7.000 nosilaca B corp sertifikata na svetu.

Povezana vest:  PR Hemsvorta demantuje: Majli i Liam se ne venčavaju sledeće nedelje