Nakon decenija širenja prave magije tokom praznika, na vrhu Deda Mrazove liste želja ove godine je čin ljubaznosti. Kampanjom “Svetu je uvek potreban Deda Mraz više”, Coca-Cola slavi magiju ljubaznosti, darežljivosti i dobre volje širom sveta i podseća nas da duh Deda Mraza živi u svima nama svakoga dana.

Tokom ovogodišnjih praznika prepoznajemo da čak i najmanji gest ljubaznosti prema drugima može ugrejati srce i probuditi “unutrašnjeg Deda Mraza” u nama. Bilo da pomažemo komšiji, delimo poslednju flašicu Coca-Cole ili pružamo pomoć nepoznatom prolazniku u nevolji.

Povezana vest:  Barbra Strajsend promoviše svoju knjigu o dizajnu

Ovog novembra i decembra, kampanja će probuditi duh praznika i zajedništva i pokazaće kako se prava magija množi kada svako od nas prigrli svog “unutrašnjeg Deda Mraza” kroz novi kviz “Pronađi Deda Mraza u sebi” koji je dostupan na Coca-Cola aplikaciji i mobilnim pretraživačima. Da biste učestovali u kvizu, potrebno je da preuzmete Coca-Cola aplikaciju i odgovorite na pet jednostavnih pitanja.

Povezana vest:  Elton Džon ne podnosi sestre Kardašijan, Morisi Bekamove

U cilju da pronađe što više Deda Mrazova širom sveta, Coca-Cola je kreirala kviz koji određuje koji si tip „unutrašnjeg Deda Mraza“. Nakon završetka kviza, kao deo prazničnog darivanja, Coca-Cola će donirati Crvenom krstu u vaše ime.

Pokreni prazničnu magiju uz Coca-Cola kolekciju

Kako bi pokrenuli prazničnu magiju, kroz Coca-Cola aplikaciju imate priliku da osvojite prazničnu kolekciju ukrasa ili kuhinjskih elemenata koji će učiniti vašu porodičnu večeru magičnom i dodatno će utopliti vaš dom. Više informacija o nagradama pronađite na linku.

Povezana vest:  Globaltel Reciklomati - pametne mašine koje nagrađuju građane za odlaganje reciklažnog otpada na lokacijama širom Beograda

Za Coca-Colu, praznici su uvek predstavljali pravu magiju povezivanja, podstičući ljude da se okupe oko stola i uz flašicu Coca-Cole podele mnogo više od obroka.