Euromonitor International, vodeći svetski dobavljač globalne poslovne inteligencije, analize tržišta i uvida u ponašanje potrošača, proglasio je PARKSIDE kao broj jedan DIY – uradi sam brend u Evropi, odnosno najprodavaniji brend u ovoj kategoriji za 2023. godinu. Od radionice do bašte, od alata do pribora, PARKSIDE nudi proizvode odličnih performansi, visokog kvaliteta i uvek po najpovoljnijoj ceni. Proizvodi PARKSIDE brenda u našoj zemlji prodaju se u Lidlu.

Povezana vest:  Kompanija Henkel pokrenula akciju podrške Crvenom krstu Srbije „Zajedno sa vama pomažemo porodicama kojima je to potrebno“

Na osnovu istraživanja koje je sprovedeno u 2023. godini, Euromonitor International je proglasio PARKSIDE najprodavanijim evropskim brendom u kategoriji proizvoda DIY – uradi sam, u koju spadaju proizvodi definisani kao kombinacija ručnih alata i električnih alata, odnosno pribora i aparata za kuću, okućnicu i dvorište. Za sve pomenuto brend PARKSIDE garantuje moćnog pomoćnika zahvaljujući visokom kvalitetu svojih proizvoda i kontinuiranom razvoju novih.

Povezana vest:  H&M nudi jedinstveno stilsko putovanje sa kolekcijom za proleće 2023.

Bilo da je reč o stručnjacima ili početnicima – PARKSIDE  nalazi rešenje za svakoga ponudom visokokvalitetnih alata sa atraktivnim dizajnom i sve većim izborom. Uz PARKSIDE su potrošači  sigurni da će dobiti najbolje performanse, po najpovoljnijoj ceni. Ponuda PARKSIDE proizvoda se neprestano širi, te je u planu i dodavanje nove PARKSIDE ECO LINE linije baštenskih proizvoda i drugih alata za navodnjavanje, uzgoj i održavanje bašte, kao i novih proizvoda za vašu radionicu, PARKSIDE Performance i DIY.

Povezana vest:  Gerontološki centar u Obrenovcu ponovo radi