Retro je uvek u modi, a ovo leto imamo i potvrdu za to od iMADE, vodeće online platforme koja okuplja najlepše premium lokalne brendove. Nova letnja kampanja pod nazivom „PLAY THE SUMMER“ inspirisana vremenom kada su kasetofoni, roleri i walkmeni bili simboli letnjih avantura, poručila nam je da je vreme da pustimo leto i pojačamo letnji beat na najače.

Povezana vest:  Prva online tribina Hemofarm fondacije „Na kafi sa psihologom”, a tema je kako sačuvati mentalno zdravlje u vreme koronavirusa?

„Dok danas živimo svetu gde je sve instant, kampanja ‘PLAY THE SUMMER’ je naša oda vremenu kada su se autentični trenuci živeli, a dragocene uspomene premotavale na VHS kasetama,“ rekla je Tijana Marčićev, osnivač iMADE platforme. „Želimo da posetioci iMADE sveta dožive leto puno zabave, opuštanja i stvaranja uspomena koje će trajati zauvek.“

Oživljavanje retro estetike nije samo nostalgija, već i način da se istakne vanvremenski kvalitet lokalnih brendova koji čine iMADE platformu. Kao deo ove kampanje dizajnirani su specijalni PR paketi u obliku predimenzioniranih VHS kutija. Unutar ovih kutija nalaze se pažljivo odabrani proizvodi sa platforme, savršeno oslikavajući duh iMADE sveta i letnje atmosfere.

Povezana vest:  Cat S60 sada dostupan u Srbiji (FOTO)

iMADE platforma je već prepoznata po okupljanju izuzetnih lokalnih brendova kao što su MIHANO MOMOSA, M-ISHKA, BLEYZER, REMAKE, WOOLNIA, MM COUTURE, LIKE A THERAPY FRAGRANCE, SILKEEP, FCKNG LION i mnogi drugi. Sa preko 100 brendova u našoj ponudi, korisnici mogu uživati u širokom asortimanu proizvoda koji će svako leto učiniti posebnim.

Više informacija možete pronaći na sajtu https://imade.shop/, kao i na  Instagram stranici @imadebrand.

Povezana vest:  Kompanija Carlsberg Srbija donira 50.000 evra za pomoć najugroženijim građanima Šapca