Beograd će 18. oktobra ove godine biti domaćin dodele svetskih priznanja u oblasti PR industrije za kampanje čija je vrednost prepoznata od strane IPRA međunarodnog žirija koga čini 40 profesionalaca iz oblasti komunikacija

U susret gala ceremoniji dodele IPRA GWA 2024 priznanja, istog dana okupiće se komunikacijski profesionalci iz Srbije, regiona i sveta na PR Samitu sa temom „Poverenje je PRioritet!“.

Zbog hiperprodukcije informacija iz dana u dan, rastuće nepoverenje je globalni problem, a sa njim raste i nerazumevanje, pa je uloga i odgovornost komunikacijskih profesionalaca u oblikovanju poruka koje se plasiraju javnosti sve veća – s obzirom na uticaj koji imaju u formiranju javnog mnjenja.

Povezana vest:  BAJK PARKING ZA EKOLOGIČAN DIZAJN

Oba događaja – i IPRA GWA Gala ceremonija i PR Summit, biće održana u hotelu Metropol Palace, 18.oktobra, a namenjeni su:

  • Komunikacijskim profesionalcima svih oblasti (integrisane komunikacije, odnosi s medijima, digitalne komunikacije, društvene mreže, korporativne komunikacije, brend komunikacije…),
  • Komunikacijskim profesionalcima svih generacija,
  • Menadžerima/menadžerkama i liderima/liderkama – kojima je komunikacija važan strateški alat u vođenju timova, kompanija, organizacija,
  • Preduzetnicima/preduzetnicama – koji se komunikacijom strateški pozicioniraju na tržištu.
Povezana vest:  Španija: Umrla osnivačica Zare Rosalia Mera

Informacije, prijave i kotizacije možete pogledati na: https://www.prsummit.rs/

Godišnja inicijativa IPRA Golden World Awards (GWA), osnovana 1990. godine, prepoznaje izuzetnost u praksi odnosa s javnošću širom sveta u različitim kategorijama. Dobitnici nagrade posebno su ponosni na priznanje koje njihova prijava dobija kao ispunjenje međunarodnih standarda izvrsnosti u odnosima s javnošću. Nagrada za globalni doprinos priznaje kampanju koja ima za cilj ispunjavanje jednog od 17 ciljeva održivog razvoja UN.

Povezana vest:  Adrijana Lima rodila ćerku Sijenu

Ovo priznanje svake godine dodeljuje IPRA međunarodni žiri, koga čini 40 komunikacijskih profesionalaca, najboljim kampanjama kompanija, organizacija i agencija, koje su pokazale izuzetnost u profesionalnom smislu, ali i inspirisale promene u svojim zajednicama ili i globalno. Iz Beograda će ove godine titule najboljih otići u više od 25 zemalja!