Kompanija Nestlé Srbija svečano je obeležila početak rada nove proizvodne linije za THOMY proizvode u svojoj fabrici u Surčinu. Potpuno automatizovanu liniju za punjenje dojpak kesica, pakovanje kutija i paletiziranje, dva i po puta većeg kapaciteta naspram trenutne, svečano je otvorio kapiten košarkaške reprezentacije Srbije i THOMY ambasador Bogdan Bogdanović.

Renata Matusinović, izvršna direktorka kategorije hrane za Nestlé jugoistočni evropski region, zahvalila je svetski slavnom košarkašu na saradnji kojom se ova kompanija ponosi i istakla značaj ove investicije.

„Zahvaljujući novoj liniji koja izbacuje 100 kesica u minuti, umesto dosadašnjih 40, THOMY proizvodi iz Surčina biće prisutni na još većem broju evropskih tržišta. Reč je o investiciji kojom nastavljamo da modernizujemo domaću prehrambenu industriju i jačamo izvoz. Nova linija radiće sa folijom namenjenom za reciklažu i za Nestlé je mnogo više od same investicije u proizvodnju – ona je i odraz naše posvećenosti lokalnoj zajednici i očuvanju resursa za buduće generacije. THOMY proizvodi su simbol te posvećenosti, jer dolaze od lokalnih sastojaka i predanog rada naših partnera. Nastavljamo da grizemo za nove pobede, kako to kaže i slogan naše poslednje kampanje, u kojoj je Bogdan bio sjajan kapiten. Videli smo u njemu lidera, neupitnu i snažnu ljubav prema zemlji, ali i velikodušnost, brižnost, pouzdanost i odgovornost, što su sve vrednosti iza kojih stoji i naš brend“, istakla je Renata Matusinović.

Povezana vest:  Zaposleni u kompaniji Strauss Adriatic u okviru Dana društveno odgovornog poslovanja sproveli niz humanitarnih aktivnosti

Naš košarkaški as priredio je veliko iznenađenje brojnim gostima kada se nenajavljeno pojavio među predstavnicima medija i zaposlenima. Iako su svi prisutni najpre pomislili da će se Bogdanović uključiti samo putem video-linka, oduševio je sve prisutne kada se pojavio uživo, što možete videti na OVOM LINKU. „Izvinjavam se što prekidam program, ali želeo sam da lično upoznam neverovatan tim koji stoji iza ovog ukusa sreće. Uspeh se gradi kroz saradnju i kvalitet, bilo da je reč o sportskoj karijeri ili proizvodnji hrane“, rekao je Bogdanović, čiji se lik i potpis nalaze na kesicama THOMY majoneza.

Povezana vest:  Etihad ervejz najavio otpuštanja

Dok kapiten srpskih košarkaša ljubav prema svojoj zemlji najbolje pokazuje na sportskom terenu, Nestléova briga za ljude i prirodu ogleda se u brojnim inicijativama koje promovišu održive prakse. Kroz svoj program regenerativne poljoprivrede, koji u Srbiji sprovodi od 2021. godine, kompanija blisko sarađuje s lokalnim dobavljačima kako bi pomogla da zemlja – ključni resurs u proizvodnji hrane – ostane zdrava i plodna i za buduće generacije. Regenerativne prakse sprovode se uz podršku Nestléa na oko 6.400 hektara srpskih oranica, a u ovaj program će se do kraja 2024. godine uložiti milion evra. Osim što pomažu u očuvanju plodnosti zemljišta i biodiverziteta, prakse poput plitkog oranja, pošumljavanja, korišćenja organskog đubriva i sadnje pokrovnih useva takođe pomažu u smanjenju emisije gasova sa efektom staklene bašte.

Svoj ukupan uticaj na životnu sredinu Nestlé smanjuje i primenom naprednih, inovativnih tehnologija u proizvodnji. Nijedan komad otpada iz dve fabrike u Surčinu ne završava na komunalnim deponijama, čime već duže od četiri godine kompanija ispunjava ambiciozni cilj Zero Waste to Landfill. U izgradnji fabrike obroka na biljnoj bazi iskorišćeno je 1.150 kvadratnih metara izolacionih ploča napravljenih od reciklirane ambalaže Nestlé proizvoda, što je dokaz da cirkularna ekonomija može biti integralni deo moderne prehrambene proizvodnje. Osim toga, u obe fabrike se koristi struja iz obnovljivih izvora, uz najsavremenije sisteme za praćenje potrošnje energije.

Povezana vest:  Potpuna nega lica za zrelog muškarca uz NIVEA MEN Active Age hidratantnu kremu

THOMY majonez je postao deo Nestlé asortimana pre više od 50 godina. Danas je globalno prepoznatljiv kulinarski brend zahvaljujući pažljivom izboru sirovina, savršenom ukusu i širokom asortimanu proizvoda. U Srbiji je počeo da se proizvodi 2013. godine, a od 2020. godine u Surčinu se proizvode i inovativne tube koje se izvoze širom sveta.

Foto: F.S./ATA Images i Nestlé PR