Tradicionalno, već nekoliko godina u kontinuitetu, SUPERHERO projekat koji sprovode kompanija Mastercard i Nacionalno udruženje roditelja dece obolele od raka (NURDOR) inspiriše nas da se osetimo kao superheroji kada pomažemo drugima!

SUPERHERO je brend urbanog stila, a nova kolekcija inspirisana je motivom doma kao podsetnik da je dom mesto ljubavi i brige, mesto susreta i gostoprimstva. Kao i prethodnih godina  dizajn potpisuje Lidija Milovanović, Art direktorka agencije McCann Beograd. Po prvi put, ove sezone, kolekcija obuhvata i nove partnere, gde su se priključili domaći brendovi koji su specijalno osmislili artikle za SUPRHERO i NURDOR: Ana Ljubinković, Gallery 1250 – izrada unikatne keramike, NITI – studio za dizajn i izradu tekstila, TWO N Kids furniture and decori i Wood Mood design furniture.

Kolekciju i ovoga puta čine moderno dizajnirane majice i duksevi, sa printom koji asocira na kuću, a pored pomenutih posebnih saradnji, noviteti u ovoj kolekciji su košulja, trenerka i maska za oči. Kao i prethodne, ova kolekcija ima i liniju za decu.

Povezana vest:  Četvrti DOG FEST u Delta City-ju

Peta SUPERHERO kolekcija dostupna je  isključivo na SUPERHERO platformi gde je, pored donacija s poklonom, moguće obaviti i jednokratne ili ponovljene donacije. Sva prikupljena sredstva namenjena su završetku radova na Roditeljskoj kući, simbolu bezbrižnije svakodnevice naših malih superheroja i njihovih roditelja. Svaki put kada odaberete neki od komada iz SUPERHERO kolekcije, vi zapravo upućujete donaciju organizaciji NURDOR što predstavlja održiv način prikupljanja sredstava za sve inicijative koje ova organizacija pokreće.

Ambasadori ove kolekcije, koji će svojim porukama i podrškom doprineti da se što pre prikupe sredstva za završetak radova na Roditeljskoj kući ove zime su:  fotografkinja Katarina Batuta Višekruna, glumac Slaven Došlo, DJ Marko Nastić i voditelj, Galeb Nikačević Hasci Jare.

Povezana vest:  "Vulkanov" Školski sajam knjiga u "Delta sitiju"

Veoma me raduje činjenica da smo, nakon pet godina istinske posvećenosti, danas na pragu cilja, odnosno završetku radova na Roditeljskoj kući. Baš iz tog razloga, ovogodišnja kolekcija inspirisana je motivom doma, kako bismo dodatno istakli važnost postojanja inicijativa poput ove, koje pružaju podršku i poboljšavaju kvalitet svakodnevnog života deci i njihovim porodicama. S obzirom na to da je dobrobit zajednice u kojoj posluje oduvek bila osnova i jedan od vodećih ciljeva kompanije Mastercard, SUPERHERO dokazuje da Mastercard ostaje veran srži svog poslovanja, oslikanoj u sloganu “doing well by doing good”, izjavila je Jelena Sretenović, direktorka za tržišta Srbije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore u kompaniji Mastercard.

„Mastercard je najveći pojedinačni donator NURDOR-a i dugogodišnja podrška koju dobijamo od Mastercarda je zaista neprocenjiva! Zajedno stvaramo bolje uslove za našu decu, naše superheroje i činimo ovaj svet lepšim. Hvala kompaniji Mastercard na svim ovim godinama podrške, poverenju i hvala za svaku Superhero kolekciju. Čineći dobro drugima mi činimo dobro sebi, jer rastemo u bolje ljude koji misle na druge, na one koji bez vaše podrške ni bi mogli da rastu“, izjavila je Joland Korora predsednica UO NURDOR-a.

Povezana vest:  Kompulsivno igranje igrica svrstano u novi problem mentalnog zdravlja

Posetite donatorsku platformu superhero.rs i pomozite završetak radova na Roditeljskoj kući, i budite deo zajedničke humanitarne misije.

SUPERHERO projekat podržan je od strane sledećih kompanija: AIK Banke, BEX kurirske službe, Corvus Pay, Gampo, Harper’s Bazaar, Green friends, McCann Beograd i Mainstream.

Foto: Igor Čvoro i Luka Stepanović