Predstavljena nova flaša Jelen Piva: Apatinska pivara uložila preko 10 miliona evra u Jelen Pivo
Apatinska pivara, kao članica StarBev grupacije, danas je predstavila novu flašu Jelen Piva. U ovaj projekat uloženo je preko 10 miliona evra i to je najveće komercijalno ulaganje regionalne pivarske grupe StarBev u 2011. godini. Podsećamo da je Apatinska pivara samo u 2010. godini uložila oko 23 miliona evra u proizvodnju i inovacije.
-Ulaganjem preko 10 miliona evra u naš najvažniji proizvod, Jelen Pivo, mi nastavljamo sa investicionim ciklusom. Kvalitet Jelen Piva, potvrđen mnogobrojnim nagradama koje smo dobili tokom godina svoju potvrdu dobija i u vrhunskoj ambalaži koja potvrđuje lidersku poziciju Jelen Piva koje ide rame uz rame sa najvećim svetskim brendovima – istakao je g. Ilija Šetka, regionalni predsednik za Srbiju i Crnu Goru.
-Pored savremene tehnologije i trendova koji su primenjeni, nova ambalaža Jelen Piva visoko podiže standarde dizajna i funkcionalnosti pivske flaše u Srbiji. Napravljena je u skladu sa zahtevima i željama potrošača, modernog je dizajna koji potpisuje jedna od vodećih svetskih agencija za dizajn ambalaže “Cartils” iz Holandije.- istakao je Slobodan Srećković, direktor marketinga Apatinske pivare.
Jelen Pivo je početkom 2011. godine proglašeno za „Brend decenije“, ponosni je laureat znaka „Najbolje iz Srbije“ u 2010. godini i već dvanaestu godinu za redom, na Međunarodnoj selekciji kvaliteta MONDE SELECTION 2010, nosilac je najviših priznanja za kvalitet. Šest godina za redom, posetioci Belgrade Beer Fest-a ocenjuju Jelen Pivo kao „Najbolje pivo“, dok su ga muškarci širom Srbije prepoznali kao „Najpopularniji proizvod u 2010. godini“.
Nova flaša Jelen Piva biće dostupna potrošačima širom Srbije tokom sledeće nedelje. Zanimljivo je da bismo napravili kolonu dugu oko 20 km kada bismo sve nove flaše Jelen Piva spakovali u kamione koji bi u isto vreme krenuli iz Apatina.