Koji_je_TVOJ_Chipsy_ukus

Koji je tvoj Chipsy ukus?

Po prvi put u Srbiji ljubitelji Chipsy proizvoda imaće jedinstvenu priliku da odaberu i kreiraju Chipsy po svom ukusu. Kompanija Marbo Product, u sastavu PepsiCo, 1. aprila počinje novu »Koji je tvoj Chipsy ukus?« kampanju kojom poziva sve zainteresovane potrošače da predlože svoj novi, omiljeni Chipsy ukus, kao i što duhovitiji naziv predloženog ukusa.

Posle Velike Britanije, Poljske, Holandije, Južne Afrike, Australije i mnogih drugih zemalja koje su imale priliku da na ovaj način obraduju ljubitelje proizvoda od krompira,  i Srbija je dobila tu čast da izabere svoj, jedinstveni Chipsy ukus. Svi koji žele da se oprobaju u ovoj do sada neviđenoj nacionalnoj kulinarskoj avanturi, mogu to da urade od 1. aprila do 15. juna 2011. godine, potrebno je da pošalju kod iz bilo koje Chipsy kesice sa prijavom svog Chipsy ukusa i predlogom naziva ukusa putem SMS na 6600 ili veb sajta www.chipsyukusi.com ili info centra  0800/ 12 12 12.

Povezana vest:  Glumci u akciji za pomoć Haitiju

Zoran_Kesic_Koji_je_tvoj_Chipsy_ukusSvakog dana tokom ovog perioda, najduhovitiji predlozi biće nagrađeni HTC Desire telefonom i karticama Mobilne Telefonije Srbije, koji je i partner ove kampanje, kao i mt:s mobilnim internetom tokom različitih faza kampanje.  Stručni žiri u sastavu TV voditelj Zoran Kesić, vlasnik čuvenog beogradskog restorana »Zaplet« i vrsni poznavalac kulinarskih delicija Vladimir Melentijević, sa kojim Chipsy sarađuje od 2009. godine na odabiru i razvoju lokalno relevantih, domaćih ukusa, kao i predstavnici kompanije PepsiCo Dunja Ivanović, Suzana Kosarenko i Danilo Drobnjak će u periodu od 16. juna do 30. septembra izabrati troje finalista čiji će ukusi biti u prodaji od 1. oktobra 2011. Priliku da odaberu svoj novi Chipsy imaće ljubitelji čipsa iz cele Srbije tako što će probati tri nova ukusa koja budu ušla u finale i dati svoj glas omiljenom Chipsy ukusu, odnosno jednom od ta tri ukusa. Prva nagrada iznosi čak 3% od buduće godišnje prodaje pobedničkog Chipsy ukusa i 10.000 evra, dok druga i treća nagrada za ulazak u finale izose 5.000 evra.

Povezana vest:  Eucerin® dezodoransi i antiperspiranti – novo rešenje protiv suvišnog i prekomernog znojenja

Spremite se, stiže novi Chipsy ukus!