Neoplanta Monument KZS004

Saša Mišić zaštitno lice Patelina nagradne igre “Mažite sa razlogom“

Kompanija Neoplanta pokrenula je PATELINA nagradnu igru „Mažite sa razlogom“, koja će trajati od 15. maja do 13. jula ove godine. Nagradna igra traje osam nedelja, a svake nedelje dajemo mogućnost našim potrošačima da osvoje fenomenalnu nagradu – sedmodnevno putovanje za dvoje u Siciliju. Pored osam putovanja, jednog, najsrećnijeg ljubitelja Patelina pašteta očekuje glavna nagrada, automobil MAZDA 2.

Direktorka marketinga kompanije Neoplanta Marija Čolić objasnila je na promociji nagradne igre da je vrlo jednostavno da se u njoj učestvuje. „Dovoljno je da kupite bilo koju PATELINU i odmah otvorite poklopac. Srećnim dobitnicima će sa unutrašnje strane pisati da su osvojili nagradu i broj telefona na koji treba da se jave“, objasnila je Marija Čolić. Direktorka marketinga je dodala i da PATELINA sada ima armiju kupaca i ljubitelja i da je smisao nagradne igre da se kompanija njima oduži na lojalnosti.

Povezana vest:  Otvoren međunarodni konkurs za arhitektonske projekte koji se bave klimatskom krizom

„Najlakšu odluku imali smo kada smo birali ko će biti promoter nagradne igre. Saša Mišić se prirodno nametnuo vrhunskim profesionalizmom i znanjem. Njegovo razumevanje kulinarstva, ali i kvaliteta hrane i procesa njene pripreme je potpuno podudarno sa Neoplantinim i mi smo partneri u promociji kvaliteta“, objasnila je direktorka marketinga Neoplante, Marija Čolić.

Saša Mišić, majstor kulinarstva, naglasio je da se nijednog trenutka nije dvoumio kada je dobio ponudu da postane zaštitno lice PATELINE. „Kao neko kome je kulinarstvo posao, ali i velika strast, u ovom brendu sam odmah prepoznao kvalitet i ukus iza koga sam bio spreman da stanem. PATELINE su rađene od najkvalitetnijeg mesa, a ćureće, pileće i riblje ne sadrže konzervans, što je za mene bilo i više nego dovoljan razlog da sa zadovoljstvom prihvatim angažman u ovoj kampanji. Tekstura paštete je vrhunska, lepo se mažu, izvrsnog su kvaliteta, odličnog dizajna. Ovo je zaista premijum brend kakav malo kompanija u regionu poseduje. Kao kuvar, smatram da PATELINA paštete mogu da se upotrebe na mnogo različitih načina i tako postanu neizostavan sastojak ukusnog glavnog jela. U tome može uspeti svako, a potrebno je samo malo kreativnosti, mašte i volje“, rekao je Mišić koji je zatim novinarima spremio fantastičan doručak. Pred budnim okom sedme sile, majstorski je prionuo na posao i za tren spremio rolnice od mariniranog plavog paradajza i tikvice punjene Patelinom od ćuretine, zatim filete piletine u košulji od Pateline od lososa i brodiće sa Patelinom od tune.

Povezana vest:  Skoro polovina IKEA proizvoda u Jugoistočnoj Evropi uskoro dostupna po nižim cenama

Neoplanta Monument KZS019

Podsetimo, pašteta pod imenom Patelina je prvi put lansirana na tržište početkom juna 2010. godine. Napravljena od pažljivo biranih i kvalitetnih sastojaka, prema originalnoj recepturi i u jedinstvenoj ambalaži, kupcima se tada predstavila u četiri ukusa – jetrena pašteta, pašteta sa šunkom, pileća pašteta, pileća pašteta sa začinskim biljem. U novembru 2010. lansirana su dva nova Patelina ukusa – pašteta od tune i pašteta od tune sa kukuruzom šećercem, obe posne i bez konzervansa, a ovog proleća ljubitelji Pateline obradovani su i ukusom ćuretine i lososa.

Povezana vest:  KONTAKT ZONA – MIKSER FESTIVAL 25. - 29. maj

Kompanija Neoplanta je jedna od vodećih mesnih industrija u Srbiji, sa tradicijom dugom 124 godine. U skladu sa strateškim opredeljenjem kompanije da postane lider u regionu, svoje proizvode izvozi na tržišta Crne Gore, Bosne i Hercegovine i Makedonije, a odnedavno i Hrvatske.

Kompanija poseduje sve neophodne standarde kvaliteta, a HACCP sertifikat kao garanciju bezbednosti proizvoda dobila je i pre nego što je to postalo zakonski obavezujuće. Uz to, Neoplanta je dobila odobrenje za izvoz proizvoda u Carinsku Uniju Rusije, Belorusije i Kazahstana, gde će u narednom periodu plasirati Prego gotova jela, Patelina paštete i trajne kobasice.

Prateći potrebe potrošača, Neoplanta je razvila tri ključna brenda – Prego, Pipi i Gudi i Patelina, po kojima je kompanija prepoznatljiva i van granica naše zemlje.