Mleko iz Subotice – evropski kvalitet za srpskog potrošača
Mlekara Subotica je s ponosom medijima predstavila nove uspehe – dobijanje dozvole da izvozi proizvode na tržište Evropske unije, kao i novi vizuelni identitet kompanije i osnovnih proizvoda.
Mlekara Subotica prva je mlekara u mlekarskoj industriji Srbije koja je od strane Evropske komisije za bezbednost hrane dobila dozvolu da izvozi proizvode na tržište Evropske unije.
Odluka o izvoznoj dozvoli za mleko na evropsko tržište doneta je na osnovu usaglašavanja kompletnog sistema otkupa, dovoza, prijema i prerade sirovog mleka sa regulativama Evropskog saveta i parlamenta. Davanjem dozvole Evropska komisija potvrdila je kvalitet i zdravstvenu bezbednosti proizvoda Mlekare Subotica, nakon čega su ukupne investicije Danube Foods Group u sve aspekete poslovanja dostigle iznos od 30 miliona eura. Mlekara Subotica već ispunjava međunarodne standarde ISO 9001, HACCP, BRC, Halal, ISO 14000 i IFS.
-Potvrda kvaliteta proizvoda Mlekare Subotica koja je stigla iz Evrope dala nam je podstrek i učinila sve nas u mlekari ponosnima. Ponosni smo što srpskom potrošaču nudimo proizvode evropskog kvaliteta. Jogurt subotičke mlekare istog je kvaliteta i u Beogradu, Subotici, Nišu ali i u Parizu, Londonu, Briselu. Ovde se ne zaustavljamo. Idemo dalje osluškujući potrebe pre svega srpskog potrošača.- izjavio je generalni direktor Milan Grujić.
Inače od početka ove godine Mlekara Subotica je dobila potpuno nov vizuelni identitet pod zajedničkim brend imenom „Zdravo“ i sloganom „Zdravo! Za novi dan!“ Ovaj optimističan stav u imenu brenda i slogana kampanje ističe kvalitet i visoku nutritivnu vrednost, kao i preporuku da se konzumiranjem baš ovih proizvoda započne dan. Novo ime odnosi se na osnovni rang proizvoda – sveže mleko, UHT, jogurte, pavlake, koji su ujedno i najtraženiji i najprodavaniji.