Bronzani lav u kategoriji kreativne upotrebe medija

Bronzani lav za McCann Erickson Beograd

Kampanja agencije McCann Erickson Beograd, „Niste sami“, osvojila je „Bronzanog lava“ u Kanu, na  najznačajnijem svetskom advertajzing festivalu. Projekat realizovan za Telefonsko savetovalište za borbu protiv suicida, ocenjen je, od strane vodećih svetskih stručnjaka iz oblasti komunikacija, kao jedan od najuspešnijih u kategoriji kreativnog korišćenja medija.

-Veoma smo dirnuti zbog nagrade koju je agencija McCann Erickson dobila za projekat koji smo zajedno relizovali. Nagrada govori da je žiri prepoznao snagu kampanje, koja je primenljiva u celom svetu. Kampanjom smo želeli da simbolično ukažemo na to da uvek postoji rešenje i nada za sve. Nadamo se da će i ovo međunarodno priznanje dodatno uticati na društveno odgovorene kompanije da podrže naš centar –  izjavila je ovim povodom Branka Kordić, direktorka Telefonskog savetovališta za prevenciju suicida.

Povezana vest:  Mercator-S karavan obradovao decu širom Srbije

Kampanja agencije McCann Erickson Beograd nagrađena je „Bronzanim lavom“ u kategoriji „Mediji – humanitarne organizacije, javno zdravlje i bezbednost, poruke za povećanje svesti javnosti“, u konkurenciji od skoro tri hiljade radova iz celog sveta. Za ovogodišnji Kanski festival kreativnosti, agencije iz više od 90 država prijavile su preko 28.000 radova, što ujedno predstavlja i najveći broj prijavljenih radova u istoriji festivala.

Povezana vest:  Otkrivena tajna izrade vrhunskih italijanskih Santoni cipela

-Ovo je veliki uspeh. Agencija je nagrađena za pro bono kampanju, gde je, u uslovima nepostojanja budžeta prava ideja, ona koja pogađa direktno u srce, jedino merilo uspešnosti – izjavila je Zdenka Milanović, direktorka agencije McCann Erickson Beograd, povodom osvajanja ove prestižne nagrade.

McCann Grupa, u okviru koje posluje i agencija McCann Erickson Beograd, za svojih 14 godina rada, postala je jedini komunikacioni sistem sa naših prostora koji je osvojio dva kanska lava. “Zlatnog lava“ 2009. godine donela je agencija McCann Erickson Skoplje za kampanju za podizanje javne svesti o prevenciji raka testisa. Talenat i posvećenost mladog kreativnog tima iz naših agencija ni malo ne zaostaje za kolegama iz sveta; naprotiv – još jednom se pokazalo da istinska kreativnost ne poznaje granice.

Povezana vest:  Održan onlajn događaj "InnoSchool dani"

Međunarodni festival kreativnosti „Cannes Lions“ koji se već 58 godina održava u Francuskoj, kao najprestižniji i najveći festival iz ove oblasti u svetu, predstavlja vodeću svetsku smotru u oblasti komunikacija. Svake godine na festivalu učestvuju najveće  svetske kompanije, brendovi, javne ličnosti i značajna imena iz sveta komunikacija i medija.