bir_fest_2011

Ujedinjene srpske pivare i ove godine podržavaju akciju „Biram da recikliram“

Ujedinjene srpske pivare, članica Heineken grupe, podržaće ovogodišnji Belgrade Beer Fest kroz aktivno učešće u kampanji „Biram da recikliram“.

Na konferenciji za novinare koja je povodom ove kampanje organizovana na platou ispred Tržnog centra „Ušće“, iz ove kompanije je najavljeno da će Ujedinjene srpske pivare objaviti svoj prvi godišnji kompanijski Izveštaj o održivom poslovanju u toku avgusta ove godine. Izveštaj će obuhvatiti celokupno poslovanje kompanije u pivarama u Zaječaru i Novom Sadu tokom 2010. godine i biće redovno objavljivan svake godine.

Povezana vest:  Devet namirnica za bolju koncentraciju

„Očuvanje životne sredine i podizanje nivoa svesti naših građana o ekologiji i održivom razvoju predstavljaju ključne teme društveno odgovornih aktivnosti naše kompanije. Heineken je na globalnom nivou razvio Strategiju održivosti pod nazivom Brewing a Better Future i vizija je da u 2020. godini bude „najzelenija“ pivara na svetu a Ujedinjene srpske pivare, kao njegova članica, najzelenija pivara u Srbiji. Brewing a Better Future obuhvata 23 inicijativa, koje, kroz šest osnovnih oblasti, prožimaju sve segmente poslovanja naše kompanije.“ rekla je Biljana Bobić Subin, Menadžer korporativnih komunikacija Ujedinjenih srpskih pivara.

Povezana vest:  KAKO BI IZGLEDAO VAŠ IDEALAN PUT OKO SVETA?

U narednom periodu, kroz različite vidove aktivnosti, Ujedinjene srpske pivare uticaće na podizanje ekološke svesti i kod njenih potrošača. Ova kompanija će tokom trajanja festivala motivisati i sve posetioce Belgrade Beer Festa da prazne limenke njihovih brendova sakupljaju i prilažu za reciklažu.