Belgrade Beer Fest 2011

BELGRADE BEER FEST 2011 POST FESTUM

Belgrade Beer Fest 2011 je posetilo  650.000 posetilaca (od čega 30.000 iz inostranstva), čime je opravdao epitet najmasovnije manifestacije u ovom delu Evrope.

Ovom prilikom želimo da istaknemo sledeće činjenice o festivalu, održanom na Ušću u periodu od 17 – 21. avgusta:

Ulaz na Festival je bio besplatan.

Održano je 45 muzičkih nastupa izvođača iz Srbije i inostranstva.

U četvrtak 18.08. na festivalu je nastupio škotski bend Simple Minds, i svoj planirani nastup produžio za 30 minuta

Na platou ispred Ušće Shopping Centra, za vreme Festivala, održan je Tuborg Meeting Point na kojem su nastupali najeminentniji beogradski DJ-evi, a 20.avgusta je u saradnji sa ambasadom Poljske održan i „Dan Poljske“

Povezana vest:  POVRATAK NA POSAO: Ovih 5 outfita je sve što vam treba za jesen

Učestvovalo je preko 45 brendova piva i bezalkoholnih pića, a podatke o prodaji očekujemo od kompanija koje su izlagale u narednih nekoliko dana

Prisutno je bilo i preko 20 kompanija iz raznih drugih privrednih oblasti.

Marketing kampanja je trajala 3 meseca, obuhvatajući i zemlje u regionu

Sajt Festivala: www.belgradebeerfest.com je u periodu 01.06 – 22.08. 2011. Posetilo preko 400 hiljada ljudi.

Facebook profil Festivala: www.facebook.com/belgradebeerfest privukao više od 55 hiljada članova.

O Festivalu su izveštavali svi domaći mediji, uz brojne akreditovane iz inostranstva.

Društveno odgovorna kampanja festivala „Suveniri za BG Bebi klub“ je trajala dva meseca, a ukupan ostavren prihod koji će biti doniran, objavićemo za nekoliko dana.

Povezana vest:  Kompanija West obeležava 40 godina uspešnog poslovanja u Srbiji

Treću godinu za redom, festival je sprovodio društvenu akciju „Biram da recikliram“, koja se satojala od igre na Samsung Tablet računaru, koju je odigralo 4620 ljudi i nagradne igre “Catch me if you Can“, u kojoj je prikupljeno približno 400 kg limenki

Poslednjeg dana festivala održano je takmičenje u brzom ispijanju piva i dodela nagrada najuspešnijim igračima igre na Samsung Tablet račuaru:1.mesto-Bicikl od recikliranog aluminijuma, 2.mesto Samsung tablet računar, 3.mesto (za 4 trećeplasirana takmičara)-količina odabranog pića u limenci u težini takmičara

Beogradska kulturna mreža duboko žali zbog incidenta koji se desio u petak, koji je umnogome pokvario utisak ostalih mirnih festivalskih noći. Iskreno se nadamo da će policija ubrzo pronaći i uhapsiti vinovnika incidenta. Svako ko je bar jedne noći bio na festivalu, mogao je videti veliki broj ljudi koji su se sjajno zabavljali, slušajući omiljene izvođače. Festival su posećivali građani najrazličitije dobi, od mladih ljudi, roditelja sa decom, pa do starijih koji su slušali nastup Zvonka Bogdana, i drugih.

Povezana vest:  Kompanija PepsiCo pokreće globalni program za studente

Belgrade Beer Fest se trudi da u vreme ekonomske krize zadrži mehanizam besplatnog ulaza, istovremeno obezbeđujući sve bolji muzički program i razne druge zabavne sadržaje. Nameravamo da nastavimo misiju koju neguju slični festivali u svetu, od Amerike do Oktobarfesta – da povezujemo ljude, promovišemo druženje i povezivanje sa zemljama u okruženju.

Vaša Beogradska kulturna mreža